15 Eylül 2006

yoksa yoksa??

ne "merak"lı milletiz yahu. bırakın sadece ben "merak" olayım.
aslında tamam hani tanıdığım bi insan hakkında gerçkten merak ederim neler olduğunu falan hayatında. ama ama ama... tanımadığım etmediğim bi insanın takenlığını hiç sorgulamadım sorgulamam da. yok hayır neden sorgulayım ki.
_takenmısınız?
_hayır değilim.
_ozaman takenlaşalım mı?
bu mudur yani istek?
_takenlığınız sadece rahatsız edilmemek için mi?
soruya bak. eğer öyleyse işte rahatsız ettin. ama eğer değilse ki gerçekten takensam takenım ben ya ne bulaşıyosun. aa benim rahatımı kaçırıyosun.. bulaşmamak lazım efendim.insanlar takenlıklarını rahatça yaşasınlar. bırakın..

hele bi arkadaşımız.. "yoksa yoksaa ahmdle sen mi" diyerek ne kadar da büyük bi keşif yapmış öle. o söyledi de bende anca anladım zaten. meğer benim mutluluğum ahmdmiş. iyi ki söyledin anonim kardeş. Allah razı olsun.

mutlu mutlu sinirlendiriyorlar beni. ama olsundu.ben mutluyumdu...

bir diğer değinmk istediğim konu.. flickrın fotoğraf sitesi oluşunun dışında yonjalaşması. bir tek ben mi çekiyorum bu derdi diye sorarım tüm flickristlere? nedir insanların bu kadar aranmasının nedeni efendim? hani bu tür işlerin nasıl işleyişini de iyi bilebilseler neyse. ama olmuyor böyle efendim. hangi kız "selam ey ruh" diye hitap eden birine cevap yazar ki. bak gece gece korktum...

ay pek asi hissettim kendimi. bloga,flicrka karşı direniyorum falan sanki. ben dolmuşum patladım işte böyle. kimse kırılmasın alınmasın. burası benim blogum,yazdıklarım (bak -ım eki) beni ilgilendirir. (bide seni) alınganlık falan yapıp cevap vermeye,mail atmaya kalkmamak lazım. burda kendince bloglayan biriyim şte.. flickrda da resim paylaşan biri. o kadar. (ama şaka maka 33 bin ziyaretçi olmş. vay.. kıskanma seninde olacak. hele bi bbin ol da gerisi gelir.:))

bi fikir geldi aklıma. yonjada mı fotoğraf paylaşmaya başlasam? :p

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hayat garip tesadüflerle dolu öyle değil mi?

Adsız dedi ki...

aşkolsun merve çok kalbimi kırdın ben nezmndır okuyorum blogunu öylesine bi soru sordum ne gerek var bu kadar abartıcak merak edemezmiyim madem özel hayatının sorulmasından hoşlanmıyosun niye yazıyosun herkes okuyo burda

Adsız dedi ki...

"selam ey ruh" diye giriş yapan ve ruhuyla yaptığı konuşmaları yazıya döken şahsen benim. Yonja filan diyince cevap yazma gereği duydum. Sanki çöpçatan sitelerindeki yavşak erkek tiplerine benzetmissin beni. O mesaj kadın kalıbından dolayı değil maneviyattan dolayıdır. Kaldiki yüzünü bile görmüş değilim. Flickr'dan gönderiş sebibide tamamen o anki kolaylıktandan dolayıdır.

Adsız dedi ki...

mer hanım blogunuzu ilgiyle takip ediyoruz. pembe dizi gibi :)

uzun zamandır görüşemedik , mutlu oldunuz bizi tanımaz oldunuz ??? yazık yazık yazık :p