15 Eylül 2006

lisede müdürümüz hani öretmenimiz falan da deil resmen müdürümüz istiklal marşı öncesinde bizlere nasihat ederdi. hepimizin beynine kazınmış atasözü niteliğinde gördüğümüz cümle şudur; erkekten kıza kızdan erkeğe arkadş olmaz. olursa kocası ya da karısı olur. bizler lise hayatımız boyunca bunu dustür edinmiştik. tabii ki ilerleyen yıllarda olmadı değil. oldu arkadaşlarımız hala da var. zaten hani hiçbizaman hiçbi insan dur bi erkek arkadaşım olsun demez. hani olsunda onunla samimi olayım falan. gerçi bazen kızlardan daha iyi erkeklerle anlaşıldığı bi gerçektir bazılarında. sanırım bunun nedeni de kızların birbirlerini çekemiyor oluşları olabilir. hani hep bi yarış içinde olurlar ya kızlar. ondan sanırım erkeklerle daha iyi anlaşıldığı ileri sürülebilir. artı erkeklerde genelde esprili ve akıllı olduklarından tercih sebebi olabilir çünkü açık söylemek gerekirse kızlar bazen çok salak oluyorlar. bi espri yaptığımda anlayabilen biri olsa karşımda çok daha iyi olur değil mi :)
erkekler kız arkadaşlarla daha iyi anlaşıyormu acaba? sanmıyorum. ve tasvip etmiyorum... :p

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben anlaşıyorum.ama o benim saflığımdan (: çoğu erkekler kızları kullanabiliyorlar.

Adsız dedi ki...

o nutukları hatırlıyorum mer, aklımda kalan ıse sadecededıgın cumle olmus :)) hakkaten ne kadar sık soyluyordu kıı beynimize kazınmıs bı de okulun karsısındakı parktan her gun kızlı erkeklı cıftlerı toplardı, ava cıkardı mubarek kulakları cınlasın ahah!

ashkar dedi ki...

"kızlar bazen çok salak oluyorlar"
dedin ya. ayakta alkışlıyorum seni, güzel bi tespit.

Adsız dedi ki...

ya mer ben de hatırlıyorum. neydi o ya:) "erkekten kıza arakdaş olmaaaaaz... olursaaaaa...."

Bi' de konuşmanın ortasında "hişşttt arkadaaakiler! diyen bi' yardımcısı vardı.

ne günlerdi bea!

öperim!