12 Eylül 2006

nerde kalmıştık.. mutluluk güzel şey demiştik değil mi? :)
ama mutluluk da korkuturmuş insanı biliyor musunuz ? hem süper bi mutluluk yaşayıp hem de korkmak nedir? kaybetmekten korkmak değil mi? evet aynen öyle. peki aman kaybederim diye diye korkup mutluluğu yaşayamamak mı lazım yoksa anı yaşamak daha mı iyi? ya evet biz anı yaşayalım. mutlu olalım.
*
mutluyum falan ama netim yok yaa :) nolcak böle bilmiyorum. dün dışarı çıktığımda uygun bi ınternet kafe aradım bulamadım. hepsinin önünde öbek öbek serseriler vardı. burdan yetkililere sesleniyorum aile ınternet kafeleri açılsın. olmuyor böyle. rahat rahat olmak istiyorum. bide bu 146 yüzünden faturada nası değişiklikler olacak merak ediyorum açıkcası. neyse adsl parasını burdan çıkartırım belki :)
isim alıp ortalığı kasıp kavuracakken şu hale de bakınız efendim.. mcetin düşünüyorum ama abimi hep ben mcetin olarak düşünmüştüm. ben merce olabilirim belki. neyse kısmet.. zaten ben alana kadar bi isim, soyadım değişecek :p
*
işte böyle...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bitsin bu mutluluk.
Bir de merce.org'a bi gir bak, dansçı bir dostumuzunmuş. Boşuna demiyorum mecetin, mecetin, meeecetin diye.

Adsız dedi ki...

yaw iki taraf mutlu olduktan sonra başkalarına da ancak bu mutluluğu devamını dilemek düşer.
tabi başka bi niyet yoksa!

Adsız dedi ki...

yoksa yoksa ahmdle sen