15 Eylül 2006

demet akalın ablamız son hitinde diyor ki ; herkes hakettiği gibi yaşıyor..
şarkı öylece çalarken radyoda bi kulak kabarttım ki bu cümleyi söyledi ve şarkı bitti. nelerden bahsettiğini tam olarak bilmiyorum başka. ama bu cümle beni nası düşüncelere daldırdı anlatamam. delimiyim neyim düşüneck şey kalmadı sanki. neyse.. herkes hakettiği gibi yaşıyr diye birşey olabilir mi?yani bi üzüntü yaşıyorsak bunu illa hak ettik biz ondan mı? yoksa imtihan mı? sanırım ikiside. yani bazı üzüntüler imtihan olarak gelirken başımıza. bazısı da sırf kendi hatalarımız yüzünden oluyor. çok ileri gidiyoruz isyan ediyoruz belki. daha çok ben şöyle düşünürüm ki Allaha karşı olan kulluk görevimizi itina ile benimseyip yapmıyorz. sorsanız herşeyi biliyoruz. dinimiz imanımız herbişeyimiz öyle yerinde ki sözde. bizden iyisi yok iman yönünden sanki. böyle konularda çok seviyorz konuşmayı,nasihat vermeyi. ama gelin görün kendimize bakmıyoruz. işte çuvaldızı kendimize hatta iğneyi de ufak ufak arada bi bi yerlerimize batırmalıyız. batırmadan olmayacak, yoksa daha da batacağız yerin dibine.
ama benim içim temiz.. Allah affeder.. :p
derler genelde ama.. inşlh Allah afffeder deyip bu blogu da bitirelim efendim. saygılar... bir diğer blog gününde görüşmek dileğiyle.. esen kalın...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bugünlerde çok duyuyoruz zaten benim içim temiz cümlesini.insanların en basit ve en kolay kaçış yeri..

Adsız dedi ki...

evet evet bu sabah bende kendi kendime aynı şeyi söyledim,

Walla kötü bi niyetim yok,
"içim temiz"

Adsız dedi ki...

Ah bi de Allah diye bişey olsa

Adsız dedi ki...

Allah'ım hidayet nasip eder inşallah. Ne kadar güzel ya düşüncelerimizi ya da inancımızı özgürce ifade edebiliyoruz. Bu blog sahibini rahatsız etsede sanki o yazı orda yazılı olmak zorundaymış gibi tekrar yazabiliyoruz.

Adsız dedi ki...

Allah'ım hidayet nasip eder inşallah. Ne kadar güzel ya düşüncelerimizi ya da inancımızı özgürce ifade edebiliyoruz. Bu blog sahibini rahatsız etsede sanki o yazı orda yazılı olmak zorundaymış gibi tekrar yazabiliyoruz.

Ee?