24 Temmuz 2006

Sürüklenip gidiyorum, rüzgarının tam önünde,
Bir batıp bir çıkıyorum, ihtimaller denizinde.

Neredeyim bilmiyorum, her taraf sisler içinde,
Ateşim yok yanıyorum, ihtimaller denizinde

Üsküdar'dan ve çaydan vazgeçemeyenler için...

söylemiş miydim ben çayı çok seviyorum. sıcak ama neden hararetini alıyor insanın anlamıyorum. en güzel çayın şekersiz olduğunu biliyoruz hepimiz değil mi? yoksa şekerli mi içiyosunuz. (gel bet hor görelim :p) gel seninle bi çay içelim dese biri size. çay içmekse amaç sadece , iyi bir içici olmalı. siz 5-6 bardak içerken o 1 taneyi zor içiyorsa içtiğinizden haz alamazsınız. demek ki çay içmek beraberce olunca güzelmiş. tek başına çay içmek bile kötüymüş. müş mü? müş.
türk kahvesi mi dedi biri. yok falıma bakacaksanız alayım... :p
*
anneannem beni dövdü :) neden mi? leblebi, çerez vermediğim için. :) ama tuzlu yememesi gerekiyor. bi anlasa.. inşalh yaşlanınca şeker hastası falan olmam. ve torunların benden pastaları kaçırmazlar.. hey torunlarım burayı okuyabildiyseniz. lütfeeen :p
*




3 yorum:

theimaginationinside dedi ki...

ben geliim 10 bardak oki? ;)

jonquille dedi ki...

çayı şekersiz içiyorum ama çayla pek aram yok. dün bi, bi buçuk aydır ilk defa çay içtim. onun yerine kahvaltıda bir bardak soğuk süt, dinlenmek için bir bardak aysti tercihimdir.

mq dedi ki...

çayı şekersiz içiyorsanız bir sonraki aşama kahveyi de şekersiz içmektir. şekersiz, süt kremasız.