23 Temmuz 2006

amacım yok
yaşamak buysa
elimi tut
uçarım yoksa
yüzüme bak
ve sus benle
son defa...

lipton aysti layt şeftalimi içerekten nette dolanmaktayım. pencereden yastığıma gelen güneş ortalığı yakıp kavuruyor. kış olsa da diyorum o sıcacık yastığa yatsam. ama sonra hatırlıyorum ki hep soğuk yastık severim ben. ısınan tarafını dakka da bi değiştirenlerdenim ben. demek ki sadece kışın gelmesini istiyorum. neden mi? bir sıkılıyorum iki artık bi düzene ihtiyacım var. yani ki sıkılıyorum. etraftan da sıkılıyorum hep aynı olmasından. birde olaylardan sıkılıyorum. gene başıma gelenlerden sıkılıyorum. güçsüzlükten sıkılıyorum. korkmaktan sıkılıyorum. sıkılıyorum da sıkılıyorum.. annem bu yazıyı okusa. kız kısmı sıkılıyorum demez. evlenmek istediğini söylemektir derdi. ama annem okumayacağına göre rahat rahat yazabiliriz. neyse işte. sıkıldım biraz hareket biraz heyecan istiyorum. ayh yok pardn hareket istiyorum derken 5 km koşmak değil...
sanırım 1.500 kilo vermiş bulunmaktayım bugün itibariyle. e 5 kilo vermek için 1buçuk verilmli önce değil mi?
*
zü arkadaşımız blogu kapatmasın diye bi kampanya başlatıyorum efendiler. herkes bi ısrar etsin bakalım. kimin ısrarı kiminin duası kiminin de sevgisiyle geri dönmeli. :p
*
şapka+enkirlisindensakal+gülüş+dişler= daha ne olsun.. olmasın tabii ki de :p

5 yorum:

hepatitze dedi ki...

10 puan toplayana festivali beleş yapan fantalardan içerken yorum yapmaktayım bende sana:)

şindi bu züper adamın fotosunu ekleyip sonra beni yazman biraz anlamlı olmuş mer mühehe!
hayır kampanya dahilinde bu adamla muhatap olacaksam yahut bana bu adam yalvaracaksa.. düşünmeye değer:p

jonquille dedi ki...

genç hanımların fikret kuşkan muhabbetini anlamıyorum. evet; şapka+enkirlisindensakal+gülüş+dişler ama kuşkan? ı ıh :)
bi kaç evvel bu adamı okulda görünce, yanımdaki arkadaşımın "dur şuraya oturalım da dünya gözüyle kuşkan'la karşılıklı bi sigara içeyim" dediğinde de anlamamıştım.

son olarak, iyi kafalamışsın zü, afferim.

mer dedi ki...

sen yaz kuşkan yorum yapacak sana zü. söz verdi bak :p

betim benim..
şapka+enkirlisindensakal+gülüş+dişler ve görüldüğü üzere esmer.. kumral falan demedik şekerim..

ashkar dedi ki...

insan belirli bi süre sıkılmaktanda sıkılır valla. yeni uğraşlar bul bence kendine. en iisi bu...

jonquille dedi ki...

HAHAHAHAHA
halet-i ruhiye'ni sevsinler :)

me too beybi.