22 Temmuz 2006

benim narin narin narin yarim
suyaa düştü hayaliiim
nolcak şimdi halim..
benim narin narin yariiim..
diye eski emrah şarkılarından birini söyleyerek başlıyorum yazıma. neden mi? bugünlerde emrah gibin dolaşıyorum da ondan. kaşlarım aynı durumda. böle etrafıma aç aç bakıyorum. ki çünkü açım. yediklerimi yazmıyorum çünkü hemen bi bağış kampanyası başlatabilirsiniz. hele birazdan koşmam gerektiği aklıma geliyor ya... hof anacım nerdesin :P
*
meli malı ile konuşayı seviyorum ben ya. anneannem inanmazsınz. sadece miş mış li konuşuyor. ve mışlara öyle bi vurgu yapıyor ki sadece mış dediğini aklımızda kalıyor.
_ bu ilaç karnı acıktırımışş
_ maydonaz çok faydalıymışş
_ böyle yapmak çok günahmışş
_ mışmış mışmış

hele tam kitap okumaya çalışırken uykulu bi vaziyette. mervi sen yasini biliyomsun ezbere.
he anneanne. ozaman oku da takip edeyim. yok anneanne kitap okuyorum. ozaman ben okuyayım ezbere sen dinle, bul yanlışımı. yasiiin...velkuranilhakiiiim... ve mer uyur.
*
he bu arada.. seni seviyim bet.. iletilerine msncek hastayız :)

3 yorum:

jonquille dedi ki...

yasini ezbere bilmiyorum ve annanem yasin okuyamayacak kadar hasta.

me too beybi.

theimaginationinside dedi ki...

jonquille'nin anaannesine geçmiş olsun.
Sevgili Mer canım benim biz de senin yazılarına hastayız :)

ashkar dedi ki...

yine diyet demi, ne olacak bu haliniz valla, hemen sana iskender ısmarlıyorum, sevmiyorsan başka bişeyde olur. aç aç gezme ortalrda güzün falan kararır mazallah :)