21 Temmuz 2006


bu yazıya da bayıldım yahu :) ilham verdim sanırım biraz dimi vişnem ? :)
dediği gibi emek ister, dürüstlük ister sevgi. ya da ben isterim :p
peki istediğimi alıyor muyum? e insandan insana fark oluyor efendim. birileri dürüst olurken birileri olmuyor. e olmayanlar olmasa olanların kıymetini nasıl bilirdik değil mi sayın okuyucular :p e timsah sevgileri diyelim biz onlara. diş göstermeden ben ciciyim nidalarıyla yaklaşırlar hani. sonra bi ufak istemem (ki bu isteme yan cebime koydur) sonucunda başka diyar gezintilerine çıkmışlardır falan. aman neyse işte. vişnemiz yazmış biz de eklemeler yaptık. saygı duyuyoruz milletin dürüstsüzlüğüne ve çekiliyoruz huzurlarınızdan efendim.. saygılar selamlar..

1 yorum:

theimaginationinside dedi ki...

evet ilham kaynağım doğru söz ne hacet ;)