24 Temmuz 2006

MeRVe*'s flickr score: 2934

ya ya böyleymiş. :p vişne gösterdi burayı. pek farklı birşey yok. öylesine işte score vermiş nedense. bugünlerde böyle flickrdan gidesim falan var. hiç makinayı elime almıyorum. ama almamanın yanında fotoğrafçılık kursları araştırıyorum. ve tabii ki bir makina. ki çünkü zayıflıyorum. ki ne alaka dersiniz. bir ben bilirim bir de Allah :) ayh neyse... dediğim gibi kursa gitmek eğitim almak istiyorum feci halde. he birde fransızca kursu planım vardı. tam kendimi yapabileceğime inandırırken televizyonda trt3 mü ne fransızca öğreten bir program çıktı karşıma. dedim bi ön bilgi falan olsun. aman Allahım.. kusucaktım... halbuki narin bi dil..
yoksa nakış, biçki dikiş kurslarına mı gitsem yahu.. :) sonrada bir elişi blogu açtım mı.. değmeyin keyfime. yatakörtüleri mi dersiniz.. danteller mi dersiniz.. çeşitli çantalar falan.. tabii ki yemek de eksik olmazdı. ne iyi olurdu. :p tam tipik ev kızı blogu yaparım. süper olur. belki başka bloglardan beni isteyenler bile çıkar. ha neden olmasın? :p
_yeşilmavi.blogspot kızımızı .......blogspot oğlumuza istiyoruz.
_şey sırf yazı yazmak için mi? :p
(gerçi sırf blogspot olarak ayırmamak lazım. belki bi org belki de blogcu:p)
_kızımız kendi bilir...

ve kızla oğlan buluşur ve sorular..
_ ıı kaç yıldır blogunuz var
_ ıı kimler de linkiniz var?
_ ahaha nahnu da linkiniz yok mu?cıks..
_ ben bi com.tr adres isterim..
....
neyse canım tipik ev kızı olmak kötü birşey deildir. takdirle izliyoruz.. olmak için çaba? pek kabiliyetim yok dantel işlere.. entellik? hiç bana göre değil. biri yemek mi dedi? he evet 3 kilo verdim:)
aslında çok aşırıya kaçmadan başlamıştık zamanında. hani en kolayından. boncuklardan. devam edemedim nedense. malzemeler duruyor arada bi arkadaş neyin için geçiyorum başına. (ah biliyorum bet sana hala yapmadım:))

11 yorum:

yetersiz veri dedi ki...

ben fransızcayı kendim öğrenmeye çalışıyorum.fono eğitim setiylen eğlenceli bişi. dene bence, kurs felan hekaye..
fotograf kurusna da gitme, daha ben gidemedim:P

theimaginationinside dedi ki...

score'a bak be :P ben de pro olacam inş. :))))

jonquille dedi ki...

ya yaa.. doğum günüm de yakında geçti, bilmiyorum artık :p

bence de; fransızcayı kendi kendine öğrenmeye kalkmak hikaye.

aliusta dedi ki...

benim flickr skorum 1083müş. bunun büyük bir sayı olması mı iyi yoksa küçük bir sayı mı anlamadım ben :)

bu arada Allahın emriyle sizi bizim bloga istiyoruz :p

mer dedi ki...

jonq. başka düşüncelerim vardı aslında. ve yanımda değil boncuklarım yahu :) olsa canım feda sana :)

ali bey beni zaxaz ailesine mi istiyosunuz yoksa? şeref duyarım :)

aliusta dedi ki...

o da olur da biz kendi blogumuza yazar olarak istiyoruz. en azından şimdilik :p

mer dedi ki...

:) neden olmasın...
mesaim ne zaman başlıyor? e bir de ücreti konuşmamız lazım.. :)

aliusta dedi ki...

mesai mefhumu yoktur bizde, aklınıza estiği an mesai başlar dilediğinizde de biter.

ücret de aklınza esmeyle orantılıdır, iyidir ama, aç bırakmayız yazarlarımızı :p

mer dedi ki...

aç bırakmazmısın.. şükür... :)

e ne zaman başlıyorum :)

aliusta dedi ki...

hayırlı olsun :)

yetersiz veri dedi ki...

jonquille demiş ki fransızcayı kendi kendine öğrenmek hikaye:P hadi bakalım el mi yaman kel mi....