25 Temmuz 2006

salata yemek güzel şey. şimdi 5 gündür akşam yemeğim olan salatanın tarifini vereceğim sizlere. :p
öncelikle göbek salatayı doğruyorsunuz elinizle olması tercihtir. amacımız vitaminin gitmemesi falan. devamında domatesleri alıyorsunuz küpküp şekilde kesiyorsunuz birgüzel. sonra salata kabına boca ediyorsunuz hepsini. devamında içine zeytin,peynir,salatalık,biber diyette değilseniz ceviz,kuru kayısı falan filan koyacaksınız. sos olarak ben elma sirkesi ekliyorum sadece. siz salata sosu olarak herşeyi kullanabilirsiniz. mayonez falan.. işte akşam yemeğimiz. bu kadar..
nerden esti de salatadan bahsettim ben. çünkü biraz önce (ki yazmak da zorlanıyorum) parmağımı kestim. tam da kırmızı domatesleri küp küp doğrarken kesiverdi bıcak parmağımı. ve domatesin rengi pembe kaldı kanımın yanında :p şimdi gerçekten düşünüyorm kanlı bi domates mi oldu diye? ama sanırım ben hemen bastırabildim üzerine. ve ananemden son inci;
_ a kızım ben de ne güzel şarkı söyleyerek doğruyorsun öle. hep böyle ol diyecektim. nazarım değdi dedi.
_teşekkürler ananee..
(asıl kesişimin nedeni aklıma geldi de.. bi şarkı çıktı televizyonda. evet ben de eşlik ediyordum. ve bu şarkıyı kimin bana gönderdiği, neler ifade ettiği falan gelmişti ki aklıma. evet acımadım.kestim...)

he evet benim böyle kitlelere şarkılar söyleyesim var biliyor musun? hele bugün koşarken çıkan şarkı bana süper bir ritim verdi. dımtısı öyle güzel ki. hemen aktarıyım.. mana itibariyle kötü sayılmaz :p

içime attım ne varsa
çalıştım herkesi
Aşkı da sevdim kavgayı da
Anlatamadım ki

Hiç korkmadım çelişkiden
Onaylanmadan ilişkiden
Ne çoğaldım övgüden
Ne azaldım yergiden

Kendimi sakladım görmeyi bilenlere
Vitrinime değil iklimime gelenlere
Deliyim aslında Allah'ına kadar deliyim
Kalbimi vereceğim aslımı görenlere

ayh falan işte...

buarada ben şaka maka yazar oldum ya biliyosunuz mu? ehe.. süperim ya :p

7 yorum:

theimaginationinside dedi ki...

ah canımm geçmiş olsun :/ kanın lafını duydum fena oldum :/ şarkı kime ait kuzum ben bilmez valla :)

Hamarat Anne dedi ki...

menuler artık soyle;zeytinyaglılar, salata kavun karpuz uzum seftaliiiii...
seviyorum yaz'ı...

Güzellik Uykusu dedi ki...

Yiyorsunuz fotoğrafını çekiyorsunuz bi de olmadı flickra koyuyorsunuz hadi anlıyorum bi de tarifini yapıyorsunuz.

açım aç:)

wanadoo dedi ki...

1 tabakda ben alabilirim :)

Adsız dedi ki...

selamlar efendim,
bu sanırım size ilk yorumum. blogunuza ziyaretlerim sık olmasada duzenli aralıklarla devam etmekte.. bugun baktıgımda 7-8 yazınızla birden muhatab oldum. ilk gözüme carpan "salata" kelimesini tıkladıgımda bir de ne göreyim? geçen hafta ekledigim nefis salatam blogunuzda arz-ı endam ediyor. yaptıgınız her alıntı linkler ile aktarılırken benim salatam neden static adres ile bildirilmiş alınmadım degil hani.. somuncu baba dergisi'nin habersiz resimlerimi kullanmasına bile bu kadar alınmamıştım :p
hem siz rejimde olabilirsiniz ama insanların hakkı degil mi mer hanım salatayı orjinal sosu ile tatmaları hm ? : ) merak edenler için link veriyorum musade ederseniz. http://www.flickr.com/photos/elifayse/193882098/

artık daha sık bakayım yazılarınıza, kuzenlerımden birinin resmini "gecen gun parkta gordugum cocuk" fln gibi ekleyiverirsiniz sonra :P

lafite bir yana, blog alemine ne kadar yabancı olsam da paylaşımlarınızı fırsat oldukca takip ediyor, muhabbetinize uzaktan da olsa bir izleyici olarak dahil oluyoruz.

neşeniz hiç sönmesin.

mer dedi ki...

sondan başlayıp cevap vermeliyim sanırım...

sevgili elifayşe.com ;
bloguma olan ziyaretiniz beni çok sevindirdi. herzaman bekleriz. ama keşke sadece dokunduğunda değil herzaman yorumlarınızı görebilseydik.. neyse efendim.. doğrudur herzamman link ile aktarırdım bu sefer static adresini verdiğim. neden demiyorsunuz ama sanırım açıklamam gerekiyor. resim çok gzeldi. sizin verdiğiniz link gibi göründüğünden çok daha güzel görünmekte büyük hali siz de takdir edersiniz ki. kamuoyunun dikkatini salataya celbetmekti amacım. ki gelen yorumlardan bunu anlayabilirz.
ve gene farkındaysanız hiçkimseye bi cevap vermemişim. beğenilen resmin size ait olduğunu zaten söyleyecektim. ki zaten bilen biliyor. bilmeyen zaten sizi bilmiyor.
hiç merak etmeyin ayrıca. geçen gün parkta gördüğüm çocuk diye eklediğim hiçbir resim olmaz. belki otobüste gördüğüm yabancı çocuk diye sizden birşeyler alabilirim tabi.. :)
aman efendim latife bir yana herzaman bekleriz blog alemine sizi.
inşlh daha güzelliklerle...
saygılar sevgiler..

Adsız dedi ki...

yav salatanın tarifi mi olur, salata doğaçlama yapılır. Kandırmayın insanları efendim !
< Parantez içi > :) < /parantez içi >