09 Temmuz 2006



nickelodeon vardır bilir misiniz? ben onunla büyüdüm. clarissa ile günlük kavramı oturdu kafama. kendi kendine konuşurdu hayatı içerisinde. tabii kameraya bakarak. sanırım ben de yapıyorum zaman zaman. (sonrasında bu kızımız sabrina oldu. ve devamında filmlerde falan gördük onu.)

sonra iğrençlikler vardı. mesela gerçek canavarlar. ellerinde gözlerini tutan bi canavar vardı misal. ay ne şeker şeylerdi. keşke oyuncakları çıksa. :)
sonra kedi ve köpek vardı.(catdog) tek vücutta bi kafa kedi bi kafa köpek.



ama işte bu çizgi filmlerde hep bi iğrençlikvardı.yani hani şirinlerde ki gibi şekerlikler falan yokidi. tamam rugrast vardı. bebelerin dünyası. sonradan sinamada da mı gösterilmişti bu çizgi film neydi. ya neyse işte. ben severim çizgi film falan. şimdi düşünüyorum hangilerinden etkilendim de böyle bi insan çıktı ortaya diye. kesin şirinlerden diyerek bu yazıyı noktalıyorum efendim. :)

şimdiki yeğenlerin falan izlediklerine bakıyorum da. en son bi iskemle kafa görmüştüm. bizim canavarlar hakkaten şeker geldiler gözüme. sanırım en sevdiğim örümcek adam. başka da adam tanımam süper kahraman falan. kızlar için olan çizgi filmler ise iğrenç magazin programı gibi maşalllah. 90-60-90 mankenler sanki. şekerlik yapmaya çalışıyorlar ama. cıks diyorum. bide sihirli,ecişli büçüşlü çizgi filmler var. ya sanırım küçük yaşlarda olsam bende izlerdim. bi baktı mı merak ediyor hakkaten. mesela sihirili annem dizisinde şu köpek baba ne olacak çok merak ediyorum ben :p
sarina demiştim. çok izlerdim onu da. şimdilerde acemi cadı diye aynısı başlıyor izim kanallarda. sanırım tutulur.kediyi bile konuşturmuşlar. neydi kedisinin adı ya aklıma takıldı. heh salem :)
neyse efendim.. çok çizgi olduk. burda keselim. sağlıcakla kalınız...


1 yorum:

divân dedi ki...

bi de sünger kafa sponge bob var.. onun bi de arkadasi patrick var... severim ve izlerim de :o)

bence bu cizgi film zaten cocuklara göre degil, anlamiyor cocuklar cogu zaman... :)