09 Temmuz 2006

tamam biliyorum özel hayata saygım yok. ama gözüm çarptı. şakkıdı şakkıdı yanımda ki genç msj yazıyordu dün otobüste. bi gözüm çarptı *A$kım* dan gelen msjlar gözüküyodu. aman ne güzel bir sevgi insanı dedim. sonra zaman geçti. hala msjlaşıyordu bedavası mı vardır nedir :) bi gözüm daha çarptı. ve ne gözüm varmış yazdığını okudum( bide gelip buraya yazıyorum ya) aynen aktarıyorum. " he bu arada bi daha bana aşkım deme. paşam de." :)) uu yavrimu.. :p
ne çok hitap şekli vardır sevgililer,eşler arasında. karşıdaki neden hoşlanır nedir bilinmez. mesela benim annem yılışıklıktan hiç hoşlanmaz. bayramdan bayrama öperiz birbirimizi. ama teyzemde kaldığım 2 gün içerisinde hiç öpülmediğim kadar öpüldüm,iltifatlar aldım. çok fena bişi oldum ben.:) durup durup "kuzucum" dedi teyzem bana. meeleyesim gelmedi değil.hah..
*
bir anlasan derdimi!! bi anlasam derdini!! ne derdimiz kalır ki? dimi?

4 yorum:

ashkar dedi ki...

bi arkadasım vardı sevgilisine "böcüğüm" derdi. nasıl bi sevgi sözüzse artık.

Güzellik Uykusu dedi ki...

Bizim fakültenin yıllığında da bi oğlan bi kıza şey yazmış;

-böceğinin sana ihtiyacı var.

ha böcek ha böcük:)

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
furniture and san diego moving rental ryder trucks distance learning bookkeeping courses vacations mobile phone tools hacking affiliate programs travel insurance and uk 401k phone sex hca retirement plan pdas find compare and buy at modele convention occupation domaine public antivirus bootdisk

Adsız dedi ki...

Very nice site!
» »