08 Temmuz 2006

ya gene rejime giriyorum ben. vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
*
oryantal star çıkmış yahu. kızlar mızlar. (mızlar dediklerim de hakkaten varlar) aman alllahım sen aklımı koru. yaşlı başlı adamların ne işleri var böyle yerlerde bi anlasam. sorunlarını mı atmaya çalışıyorlar böyle? ya da kafalarında mı sorun var. anlamıyorum.
*
anlamıyorum demişken...
teyzemde kalıyordum. otobüs durağında duruyorduk. teyzemin bi arkdaşı geldi. yaşlı haylice.. e gitmeseydin teyzeni bırakmasaydın falan dedi. işlerim var dedim. çeyiz mi yapıcan dedi. (tövbee) yok dedim çeyizim hazır merak etmeyin.. e tabi almazlar seni böyle kapamışsın kendini dedi. (heeeyyt.. tutmayın beni.. ) güldüm güldüm geçtim. içimden kusasım geldi.. öyle işte. bugünkü uçan kafayı bahçeşehirde ki yaşlı teyzemize fatihten gönderiyoruz. saygılar...

4 yorum:

anyone dedi ki...

bir uçan kafayı da üsküdar çamlıca'dan gönderebilir miyiz?

en büyük örtülerin, en aşılmaz duvarların kafaların dışında değil içinde olduğunu söylemediniz mi yaşlı teyzeye? muhtemelen bilmiyordur.

mer dedi ki...

uçan kafanız kabul edilmiştir.

çok haklısın söylenmesi gerekiyor ama gülmeyi tercih ettim geçtim gittim...

fzehra & hkubra dedi ki...

çektirsin gitsin dernek kafalı teyze!!! :P

lacking dedi ki...

Allah iman nasib etsin diyorum, başka da bir şey demiyorum zira kafa atmakla falan olsaydı, kendimize kafa atar evliya olurduk.amin.