14 Haziran 2006

gnc yaz 2222 ye gönder. gençturkcelli ol. sonra da "gnc sms"yaz 1000 msjın olsun 100 kontore. sonrada msn gibin çetleş dur milletle :p
tamam lazımdır falan :) bu şekilde bir kampanyaya girilebilir. ama bunların amacı bence msjlaşmayı çoğaltmak. sanırsam son kalan 700 msjımda bittikten sonra msjlaşmaya çok alışmış olacağım. bunlar turkcelin oyunları. Rabbim aşkoyunlarından uzak tutsun bizleri :)
geçtiğimiz senelerde 19 mayısmıydı ne birgün boyunca msjlaşma bedava olmuştu. o zamanda sapıtmıştık ama benim tlf pek iyi değildi dayanamamıştı.
birde avea manyakları var. :) bende onlardandım alınmasın kimse :) öretmen hattı ile bedava konuşuluyordu. "oh be" bedava konuşmak ne demek biliyomusunuz.. tlfnun hep açık olması demek. arada açık unutmak demek.. tabi kulaklık almak farz demek..
hele karşınızda ki insan ney çalışıyorsa.. avea bedava hat uyumak demek... :)

2 yorum:

ashkar dedi ki...

o 19 mayısta odadan odaya msj yllayıp bir bardak su istadiğimi hatırlıyorum o gün bayağı bi abartmıştık olayı. tabi şarj olayıda cabası :)

jonquille dedi ki...

öncelikle 'ney çalınmaz, üflenir' diye bi uyuzluk yapayım :)

bu tür kampanyalar bana hiç çekici gelmiyor, mesaj yazmaya çok üşeniyorum çünkü. tek tek basıcaksın o tuşlara da ohoo.. hele bi de kontörlü hat kullananların bikaç mesaj olmasın diye yazacaklarınıBUşekildeYAZMASI var ki değil mesaj yazmaktan, okumaktan bile fenalık geliyor. derdin varsa aç söyle diyenlerdenim, genelde.

neyse, bu konuda benim fikrimi almak isteyenleri merak kurdundan kurtarmak gibi ulvi bir amaçla yazdım işte, affola.