14 Haziran 2006

bacağımı keseceksin..
hayııır..
keseceksiiinn
hayııır yapamaaamm...
keseceksin bacağımı... hadi kurtar beni.. kes bacağımı
hayııır olamazz..
kes dedim al baltayı. bi vuruşta hadii..
hayııııııırrr.....
güüm...
:P
kadir inanır ve gülşen bubikoğulu'nun filminden bi replikti bu. çok ilginç bi filmdi. bi msj mı vermeye çalışıyodurlar nedir. saçmaydı işte..
filmlerde en sevmediğim sahne şudur;
esas kız ya da oğlan farketmez biz oğlan diyelim. şöyle bağırır kıza
_ git git dedim sana.. yüzünü bile görmek istemiyorum seninle gönül eğlendirdim anlamadın mı.. senin gibi biriyle ne işim olur. hadi git gözüm görmesin seni...
(bağırmasının nedeni ölümcül bi hastalığa tutulmasıdır genelde)
_ nayır ayhan sende beni seviyosun.. bana git diyemezsin
_ sevgi mi sandın bunu nihaha.. hadi git burdan.. uşak çıkarın bu kadını burdan...
_ nayır ayhan bunu bana yapamazsıın...
ve kadın gider...
esas oğlanımız camdan bakar
_nalan nalan seni çok seviyorum gitmee.. beni bırakma nalaaaan....
ne bu şimdi :)
aslında hayranı olduğum alyazmalım filminde de biraz böyledir. severler birirlerini ama gene de ayrı düşmek zorundadırlar. nedeni de sevginin emek olmasıdır. ama nasıl bırakır ilyası asya. hem gider hemde seninim işte alıp götürsene beni der içinden ilyasa. ah... devam edemicim ağlicim...
nerden geldik filmlere.. hayatımızın film oluşundan mı? :) evet.. her birimizin hayatı işte film. her filmde bizden birşey var. kavuşamayanlar, buluşamayanlar, sevenler... biz mi yazıyoruz peki oynadığımız filmi? bazen kendimi truman şovda ki adam gibi hissediyorum. herkes sanki bizim hayatımızı etkilemek için çevremizde bulunuyor. halbuki aslında her her her insanında kendi hayatı var ama aslında benim dediğimiz hayat hiçbirzaman tamamen bizim olmuyor. her istediğimiz olmuyor olamıyor. ve nedenleri gene insanlar oluyor. bi karar alacağımız zaman okadar çok düşünüyoruz ki çevremizide. çok düşünüyor ve düşünürken kendi istediğimizi unutuyorz. ne olmalı? hiç çevreyi düşünmeden mi yaşamalı içinden geldiği gibi. yoksa her her herşey gözönüne alınmalı mı? evet alınmalı.. alıyoruz ve içimizin ne dediği umrumuzda değil çoğu zaman. içimizi duymaktan geri koymasın Rabbim...

biliyomusunz.. bahar geldiğinden mi acaba.. yeşil mavisine geri dönmek istiyor. hah... ama mavi artık mavi değil haberi yok...
yeşilmavi sadece blogspotta beraber... :p gün gelip zaxaz ol deseler mesela yesilmavi olmam.. :p

Hiç yorum yok: