15 Haziran 2006

mumdan kanatlı bir adam demiş kendine.. kanat manat bahane.. kalpler şahane..

15 haziran 1981.. doğmuş. ben bilmem o zamanları tabi :) hatta baya uzun zaman arkadaşı falan olamadım kusura bakmasın :) işte böyle 1 sene olmuş ve o şuan itibariyle en en en iyi dostlarım arasında. vay be :) ya hakkaten yalan değil. hani burda reklam yapıyor falan derler.. :p asla yok böyle birşey. reklama ihtiyacım yok birkerem. ama sacid dostum benim ya size ne.. neyse..

o nasıl biri deseniz.. içinde ki derin duyguları "aman anlamazlar zaten" diye düşünüp anlatmayan, belli etmeyen.. fakat o derin duyguları çok güzel bir şekilde deriiiin esprilere dönüştürebilen biri. o sacid işte. çok iyi biri. en çok yardımsever.. sonra en çok bide iyi.. ama iyi öle böle iyi değil. gerçekten iyi olur ya insanlar. işte onlardan. çok iyi bi insan ya. maşaallah tü tü...
bazen "bir dost" msjları gelir telefonuma. "az ye mer" "sakin ol mer" diye.. işte bazen aynen böyle iyiliğimi düşünen ailem gibi. evet evet ailemden gibi. sanki doğduk o zamandan beri küçüklük arkadaşım. zaten bilmediği şey yok. evet dost denir sanırım böle tiplere.. :) bizde diyelim ozaman ha dostum?

nette sorununuz mu var? bir mp3 mü bulamadınız? yoksa yoksa (neydi zü asp mi ne) onda sorun mu yaşıyorsunuz? sacidu.wordpress.com yardım eder size. sizin kim olduğunuz önemli tabi :) bide sezer diye bir arkadaşı var en çok ona yardım ediyor. etsin ama.. burdan sesleniyorum tlf konuşmalarını azaltın bari.

kedi istememe tek sebep sacid beydir. ve kedisi melistir tabii ki. melis harikadır ama resimlerde. videolarını izlerseniz aslangillerden olduğunu anlarsınız. ama sacid öyle değildir :p

gerçekten şuan ekşisözluk yazarı olup ismine entry girmek isterdim.. çok isterdim bak. hakkaten. yazamıyorum diye kimse beni hor görmesin sende görme..
e tabi o biir ekşi sözlük yazarı.. o biiir flickr ileri geleni.. tabii ki o biiir pro.. o bir ki üüçç ..
sacid.. :p

sac .. delisin "melis"in ama çok iyisin...



3 yorum:

mandalina dedi ki...

aynı sacid'i mi tanıyoruz diye düşündüm bir an:p

öyle böyle değil, hakkaten iyi insan şu sacid :)

tanışılası, konuşulası, muhabbet edilesi, atışılası bir arkadaş..

başkan işte ya daha ne olsun! boynumuz kıldan ince ;)

Mihman dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok teşekkürler merve. beni o kadar "iyi" anlatmışsın ki bak mandalina şüpheye düşmüş aynı kişiyi mi tanıyoruz diye :)