25 Haziran 2006

avea reklamlarında ki gibi bir "OH BE" çekerek yorgunluktan ayaklarımı soğuk serin sulara bırakmak istedim.. ama yapamadım işim vardı gene... ya bakmayın yorgunluğa efendim derlerdi de inanmazdım.. ne kadar da tatlı bir yorgunlukmuş. 7 aylık bir düşünce yorgunluğundan sonra bu beden yorgunluğu ne ki.. neymiş ki..
yüzünün ak çıkması insanın.. güvenin boşa çıkmaması... şükür...
*
rüyamda güvercinler gördüm. o kadar çoktular ki. uyandığımda yorgundum ama güvercinlerden dolayı mutluydum. güvercin ne demekmiş? "Vefakar ve cefakar kadına, güvenilir elçiye, sadık dost ve sevgiliye, Güvercini uçarken görmek uzaktan gelecek habere, isteklerinin Allah Teala tarafından yerine getirilmesine, Hangi şekil ve durumda görülürse görülsün, güvercin sevinç ve mutluluğa delallet eder. Evinde güvercin gören bekar erkek, mizacına uygun, ahlaklı ve güzel bir kızla evlenir." demekmiş. bide aldım kucağıma beyaz güvercini. dedim mimciğim çek resmimi. yok çekmedi. neyse...
*

2 yorum:

anyone dedi ki...

hayırdır inşallah mı deniyor böyle durumlarda:)

Adsız dedi ki...

isiga bakta söyle falan :P

hayir olsun insaallah...