29 Haziran 2006

ne kadar da hızlı geçiyor zaman değil mi a dostlar... daha dün merhaba dünya derken şu halimize bak. şaka maka 22 yaşında olduk çıktık efenim.. ben korkuyorum.. her yaşımda böyle olmaktan. geçenlerde benden 2 yaş küçük bi eski yazlık arkdaşıyla karşılaştım. arabasını park ederken yok o değildir dedim ki çünkü fazlaca sümsük bir arkdaştı. aman neyse..oymuş. o günde üzerime afiyet pek spor giyinmişim. aman allahım.. düşünün ben bile küçük kaldım yanında. bi ara konuşurken tepeye bakıyodum. sırf boy itibariyle değil tabi küçük kalışım. böyle bi afralı bi tafralı.(bi belediye başkanı kızı olması etkili midir acaba?) hem sevindim hemde neden böyle olgun davranamıyorum dedim biraz. tabii ki bizlerinde yerine ortamına göre hareketlerimiz değişiyor. ama ne biliym işte. bana garip geldi. yoksa ben mi garibim. hof.. evet...
*
pazar günü lisemin(eihl) pilav günü var. tüm mezunları bekleriz... neden pilav günü ki bu yapılan hep. ne bilyim tatlı falan verseler. tatlı yiyip tatlı konuşsak.. (akılda bulunsun cts tatlı yensin..)
*
ben ne istiyorum biliyomusun.. bilmiyorsun. bilme...
*
emel en yakın arkdaşım canım.. kasımda evleniyor. melda.. en yakın akrabam :p o da gidiyor. şükür siz varsınız yanımda jee ve züü.. :p

6 yorum:

Adsız dedi ki...

evet ya melda'ya ben de pek sevindim. yaw la mer biz tanışıo olabilir miyiz? o pilav günlü lisede bende okudum.. allah allah

anyone dedi ki...

evet, akıp giden zaman herkesin sorunu.

yazıda çok net değil; "22 olduk çıktık" demişsiniz, acaba resmen bugün mü? öyleyse ve tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamak pek adetim değilse de mutlu yıllar dilerim.

çok özeniyorum pilav günlerinde pilav yiyenlere. yanında ufak parçalar halinde tavuk ve ayran da vardır şimdi değil mi?

benim okulum adana'da, çok uzak bana şimdi. gitmek, pilav yemek isterdim bende. neyse rastgele bir lokantaya gidip tıkanana kadar pilav yemek istiyorum hayattan mezun olamamış biri olarak.

hepatitze dedi ki...

hep yanındayım mer:)
pilav gününde de ahah!

mer dedi ki...

anonimcim kim olduğunu bilsem tanışıp tanışmadığımızı da söylerdim ama.. ee kimsin? :)

anyone ; ya doğum günün değil. net bi insan değilim öle karışmış :) ama yine de teşekkür ederim. bi yaşımadaha girerim nolcak. seni mi kırıcam :p

pilav bahane oluyor efendim.. lapa da olabiliyor. maksat muhabbet falan..
e gelin hazır bizim okulda pilav hazırken? :p

zee... seni seviyorum.. hadi gidelim..

Adsız dedi ki...

yaw nasıl duyurulur burdan kim olduum ki:)

blog olayına yabancıyım..

Lamer bi mailin yok mu yaw?

mer dedi ki...

:)) var tabii mercanim@gmail.com
beklerim :p