21 Haziran 2006

şehirlerarası "ilk" buluşu

holey holey... zamanında ankara mı yoksa istanbul bloggerları mı daha çok görüşecek derdik. hem daha çok görüşmüştük. hemde istanbula aldık kendilerini:p tabii amaçları pinkfloyd olaylarıydı ama olsundu. biz amacımıza ulaşmıştık. ve pinki istanbulda gördük. biz eslem,mandalina ve güherdik :)
sabah başka eğlenceler peşindeydim ama bu olay gerçekten daha eğlenceliydi. ilk sanki bi konuşamadık ama sonuna doğru pek açıldık yahu :) kapanamadık. zaten pink hiç konuşmuyor :P maşaallah.. :)
herzaman ki gibi özsütteydik. sonra mandalinayı bulmuşken bi ashkar geçti önümüzden. :) merhabalaştık karşılaşmış olduk.. sonra sahil mahil dolandık bol resim çektik.
çok hoş bir gündü vesselam. başka topluluklar gibi dedikodu da etmedik. (sanırım) tekrar edilesi birgündü işte..
he unutmadan...
pink.. hakkaten pink ya.. öyle bi havası var öyle bi karizması var ki.. yok anlatamıyorum ben onu. kelimelerim yetmiyor.. :) ehe.. çok tatlı ya. tabii istanbulda yemiş olduğu pasta, çikolata bilmemnelerinin bunda katkısı var mı bilmiyorum. yok benim tatlılığım onlardandır da genelde.. :p
evet bir günün sonuna da erişmiş bulunmaktayız. emeği geçen herkese teşekkür ederken tekrarı nasip olur inşlh diyerek bu yazıyı postalayalım :)

2 yorum:

ashkar dedi ki...

bizde sizi ankaraya bekleriz :)

psychedelicpink dedi ki...

Eveeett süperdi gerçekten, söylediği herşeye 5 koyarak altına imzamı atarım :D Karizmatik olduğum kısmı pardon gerçeği de dahil olmak üzere :)))

İnş. en kısa zamanda tekrarı da olur. Tadı damağımda kaldı yani, ben o kadara söyleyeyim ;)