11 Mayıs 2006

musiiic ,makes the people come together yeea.. :p

yüksek sadakat - badem - pinhani den sonra eskitilecek yeni bir kaset daha çıktı. mor ve ötesi - büyük düşler. yeni yeni dinlemekteyiz bu yüzden henuz benimseyebilmiş değilim. 12 şarkı var bu yüzden de olabilir tabi . kördüğüm şarkısı güzel mesela ;

kimbilir neler oldu yer yarıldı herkes hala kibar
parlak kutularda toy mühendisler, bozuk ve sahte hep havadisler
bu mudur bana reva gördüğün , kimseler bilmez bu bir kördüğüm
ne ilk ne de son beraber bekledik yaptığımızdan ne kadar emindik...
durdum durdum durdm kendime güzzel bir ağ ördüm
kimse bilmez kimse bilmez bu bir kördüğüm...

eskitmek dedim ama... eskimiyor o albümler.
yüksek sadakat mesela ; hüzünüyle, ikarusuyla, aklımın iplerini saldımyla.,ihtimaller deniziyle.. uf hepsi güzel işte.
hele badem hele badem. karacaoğlanın şiirlerinden oluşuyor albüm. ve öyle tatlı söylüyorlar ki içine işliyor. hele bi ala gözlerini sevdiğim dilber var ki... (kiminsin sen de pek manalı)
ve pinhani... keşfetmemizi sağlayan arkadaşa şükranlarımı sunuyorum.
beni al ya da hele bi gel... Allah zeval vermesin... seviyoruz şiddetle tavsiye ediyoruz.

ya birde geçmişten bahsetmek istiyorum. oky bahsetmiş blogunda. benimde fanlığım depreşti. ben de bir mustafa sandal hayranıyım. evet itiraf ediyorum :) öyle ki ortaokul lise yıllarını hatırlarım. arkdaşlar yeni klibi çıkınca beni ararlardı izle mer diye. uzun zamandır görüşmediğim bir arkdaş tvde mustafa sandalı görüp de bana msj atmıştı. anıları depreştirmiştik. resimlerinden, posterlerden hiç bahsetmiyim.(ortaokulda bi arkdaşın evden getirmiş olduğu ekmeğinin sarılı olduğu kağıt evet almıştım) :) ama bu resim bilmemne olaylarını geçen sene bu zamanlar attım çöpe. ki öyle duruyorlardı çekmecede. kimseye zararı yoktu ama birilerine batmıştı işte. neyse... kendisini ilk albümünden itibaren ilgi ile izledim dinledim. hani en başlarda arkdaşlar arasında böyle konuşmalar olurdu
_hayır musti en iyi
_hayır serdar ortaç
işte bu konuşmalarda hep haklıydım. ama gün geçtikçe açıldı saçıldı, büyüdü gelişti. gelişmesi kafada ve şarkılarda değil de vücudunda oldu sadece. ve bu beni bi adım geri plana attı. artık evlensede kurtulsak diye bakar oldum kendisine. hani çekilir belki ortamlardan. ya da baba olur da olgunlaşır sonra da eskisi gibi hoş şarkılar yapar.

9 yorum:

Vladivostox dedi ki...

mustafa sandal ne zaman hos sarki yapti yahu? hatirlayamadim nedense :) tabi serdar ortac'la kiyas olmaz, allah dusmanima musallat etmesin onu :)

bu arada yuksek sadakat biraz cabuk baydi beni, pinhani oyle degil mesela. onlar daha bi icten soyluyorlar belki de...

mer dedi ki...

geçmiş zaman olur ki...
sen o zamanlar çok küçüktün yavrucum...
mustafa sandal gölgede aynı albümünü çıkarmıştı. o da pinhani gibi içten söyleridi. o günler de herkes neşe içindeydi.. :)
ve sonra serdar ortaç çıktı...

Adsız dedi ki...

serdarı tek geçerim :)))

çok çabuk eskitiyorum ben. üstüme tanımam :) yüksek sadakat ve pinhani'yi 1 hafta boyunca dinleyip bitirdim. mor ve ötesinin başına gelecekte bu. her hafta yeni bişey çıkmazsa bunalıyorum :)

Adsız dedi ki...

Barış Manço derim de başka bişey demem,gelmiyor onun gibisi gelmez de..Allah gani gani rahmet eylesin..

€lif,

jonquille dedi ki...

mer bi ara dinlerdi zaten o.g., m.g. di mi mer? :)
neyss, ellerim dert görmesin.

yetersiz veri dedi ki...

yok yok olmamış diyoruz morveberisi ne... onun dışında dinleyecekseniz klasik müzik dinleyin arkadaşlar. bak klasik müziği kendimi bildim bileli dinlerim. çok rahatlatıyor insanı.. gelsin mozartlar gitsin beethoven lar yani...

mer dedi ki...

sac; serdar hayranlığını bilmiyorum. sibelcanı severdin bir tek sen...

güher; çerez demeyelim dinlemeden etmeden. pinhaniyi dinle bi hele. hem neydi zevkler falan öle tartışılmaz. :p

elif ; barış manço'da sevilenlerdendir ama yeni insanlara da biraz şans vermek lazım...

mer dedi ki...

sinir bey; je nin dediği gibi ben bi ara o.g dinlerdim sonradan nefret ettim. hala da etmekteyim. size şu şarkıyı dinletelim belki huzur gelir size de ;
merveee merveee merveeee merveee vereceksen huzur veeer vereceksen huzur veer.. :p

yetersiz veri ; muhakkak rahatlatıyordur. benim hiç mozartım olmadı. hele beethovenın hiç gelmedi..

yetersiz veri dedi ki...

kuzum yiyeceksin kuru üstü pilavı, yanında da hoşaf... sonra gelir mozartın. lakin beethoven nasıl geliyor ben anlamadım. çattadanak çıkıveriyor olur olmadık yerde