12 Mayıs 2006

geçenlerde ki eslem ve eşrefsaatiyle ağakapısında ki görüşmemiz de çok acayip şeyler oldu. :) onlar yanyanaydı arkalarında bir duvar ve duvarda bir tablo vardı. ve beni nasıl derinden etkiledi anlatamam. gözüm hep ona takıldı. halbuki hiç bir özelliği yoktu. her bakışımda yeni manalar yükledim resime. bi bakışta ağlayan suratlar bir bakışımda bebek yüzleri gördüm. evet bana birşeyler oluyor...
*
prison break dizisinde ki çocuğun vücudunda genişçe bir dövme var. bunun hakkında sorularım var. sacidin söyledikleri doğru mu çok merak ediyorum. orda harita falan mı var ya? uf..
*
maşaallah
*
süper..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evt hapishanenin haritasi var:) anlasilan siz cok geridesiniz ya 2.sezon bitiyor 2 bolum kaldi yani sona erdim ben,bugun muthis heyecanliydi, sonunda duvar arkasina gectiler :) :P uppss agzimdan kacirdim heyecaninizi bolmeyim muthis bolumler bekliyor sizi:)

anyone dedi ki...

ya imitasyondur o dövmeler diyecektim ki gözüm bu spoiler'a takıldı, son anda gözümü kaçırdım. kardeşim yapmayın etmeyin biz gariban takımız, hala ilk sezonun son bölümlerine talim ediyoruz;)

gerçi yakındır mevcutların dvd'sini alıp bir seferde bitirmek.