01 Mayıs 2006

mahremiyetin gitti mi elden, sen de gitmelisin tez elden

gece elektirkler kesilmiş. kesilir mi elektirk yoksa ne olur.. ıı ışıklar gitmiş yok yok nereye gitmiş en doğrusu elektirk kesilmiş olmalı. evet kesildi elektirikler belki de bilerek kestiler ya da arıza oldu. işte sabah kalktık gelmedi, e kahvaltı yaptık gelmedi. e dedim napsamnapsam. uzandıım kitap okuyayım bari dedim. oku oku uyuya kalmışım. snra komşu teyze geldi. evet ben böyle bir komşu teyze ve ya anne ve ya abla vb. olmak istemiyorum. her apartmanda vardır belki bunlardan. etrafı fitleyen, nerden birinin açığını bulsam diye uğraşan, hep uykusuzluğundan şikayet edip temizlik yapmaktan yorulduğundan bahseden ,( penceremizin önü onun iplikleri ile dolu) ,aşağı ki komşunun yurtdışına gitmeden önce camını silmediğinden bahseden, bi su kesintisinde carcar sesinin apartmanda yankılandığı,hep hepbaşka evler almak isteyen,bilip bilmeden konuşan bi komşu teyze işte. heh ben böyle olmak istemiyorum. işte geldi ve böyle böyle garip haller içersinde konuştu. kahvesini içti gitti. ben bu arada sıkıntıdan patlama hallerindeydim. hem komşuteyzenin sesi beynimi halden hale geçirdi. hem de elektriklerin olmamasından dolayı yapacak birşey bulmakta zorlandım. bu elektrik kesintisinin artı yönü mahrem kitabının yarılanmış olması idi. ve halen merak etmekteyim ve sanırım bugüne bitecek. tavsye edilesi...
uf ne dedim ben şimdi. kafam allak bullak son günlerde. gerçi olan birşey yok(belki de bu yüzden) anlama zorluğu çekiyorum. düşünün artık yeni bannerımda ki lalenin güldüğünü bile ekledikten sonra birinin söylemesiyle anladım. evet kıtım son günlerde.
*
burda oblomov yazmalıydı. çünkü o kadar söylenecek laf var ki aslında o kişi için. ama yutuyorum. o kişi dedğimi tanımıyorum ama o beni tanıyor. ve nette bilmem ne kanalından msn adresimi adımı ve en önemlisi tlf numaramı veriyor. işte insanların halini görüyoruz. dün geceden beri bi sürü adamla muhattap olmak zorunda kaldım, hepsine tek tek açıkladım özür dilediler aramadılar. ama bitmiyor. msndekiler hadi kolay. ama çok uzun süremez bu olay. her kimse benim ona yapabileceğim birşey de yok. nefret ediyorum böyle insanlardan. Rabbim içlerine az biraz versin merhamet, saygı en önemlisi insanlık.
*

6 yorum:

hepatitze dedi ki...

esef esef..

Adsız dedi ki...

sürekli şundan bundan şikayet eden komşuteyzeler mi gıcık yoksa yerde bulduğu msn adresini ekleyip telefon numarasını arayan tipler mi? yoksa ikisi birden mi? komşu teyzeler daha mantıklıdır yine :)

aliusta dedi ki...

gerçekten de oblomov'a mikrofon uzatılmasını gerektirecek cinsten bir durum :)

hepatitze dedi ki...

aklıma delinin biri kuyuya taş atmış hadisesi geldi. hadi biri diyelim sana sinir olmuş. (ya bu da aklın almayacağı bir olay aslında. sana kim, niye kızabilirki:) ne diyodum he sinir olmuş diyelim.. arayan ve msn e ekleyenlere ne demeli.

"alo ben osman..
mervaanım.
istanbuldanmışın.ehe bendee.."

mer dedi ki...

ya benim yerime baya muhabbet etmiş ki sonra da hadi tlfda devam edelim demişler muhtemelen. ondan arıyo zavallıcaklar.. :)

ah osman ne kadar da safsın...

Adsız dedi ki...

bunlar: keten kabuğu içeriye bacık böceksi yaratıklar.