01 Mayıs 2006

herşey mevsiminde güzel. ve şu bulunduğumuz mevsimde en en güzel yenebilecek şeylerden biri deee çıtır çıtır salatalık. böle tuzlayıp, ya da tuzlamayıp yemeli. sağlıklı yaşama bir adım daha atmalı...

(yalan bu sağlıklı yaşam falan. nutellam nerde benim... )

eğer ki hiç bir sorununuz yoksa ki varsa da seven biri için farketmez nutella her mevsimde yenebilir. kaşık kaşık, yanında ekmek ile veya sade yiyin. kilonuza kilo katın. ben bi zayıflıyım ondan sonra inşlh görüşücez kendisiyle..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çıtır çıtır erik var bir de, tuza banarak yenir. ya da çıtır çıtır salatalık, tuz ekerek yeni. gördüğümüz gibi etken madde tuz :))

melis bile yiyo nutella kaşık kaşık. acıyorum sana :)

divân dedi ki...

cilekler de cok güzell...
ama mevsimi mi degil mi hic bilmiyom, biz sera cocuklariyiz da o yüzden; cahiliz yani, afola :P

hepatitze dedi ki...

erik yedim bende..bandım tuza..
çilek de yedim.. çok güzeldi dj fotosunu çekti ben de en fotojenik olanını yedim:)) onu da pudraşekerine banıp yiyebilirsiniz..
ama başka bi tavsiyem var..
heleki bunalımlı günler geçiriyosanız. çamaşır sıkar gibi içinizi büküp suyunu çıkaran şeyler varsa beni dinleyin..
bir kase yoğurt yiyin soğuk soğuk..
üzerine şeker serpiştirin.. bu size + neşe olarak geri döner..
evet böle bişeydi bu..