08 Nisan 2006

plan yapmamak lazım. dün gece 12'den sonra sabah publishlemek üzere yazdığım yazı tamamen yalan oldu :) yazı şöyle ki ;

haftasonu tatiline çıkıyorum :p ahah... yazlık kültürü bol olan bi insanım maalesef. bu yüzden hiç pikniğe çıkmadım. ve böyle daha yaz gelmeden gitmek mecburiyetinde kalıyoruz. neden?? çünkü bahçemizin bellenmesi, ekilmesi vb. faaliyetlerde bulunmamız gerekiyor. bakarsan bağ bakmazsan dağ olur atasözüne binaen bizde gidiyoruz. böyle geçmiş senelerde bellediğim yere para alırdım. ama bu sene pek bu faaliyetlere katılmayı düşünmüyorum. kitaplarım ve ben umarım büyümüş yeşermiş güzelim çimlerde uzanıcaz. yanımızda laptopumuz pinhani eşliğinde sürükleneceğiz dublörün dilemmasında ondan sonra da ki az kaldı bitmesine dücane cündioğlu ile değişik yerlere gideceğiz. bakalım kısmet... belki de bunların hiçbirini yapamam ve bahçeyi bellerim :) bahçe mi bellemeliyim yoksa kitaplarımı iyi ? aman neyse :) sağlıcakla kalınız :) blogum Allah emanet.. :)

işte... hiçbir yazdığım gerçekleşemedi. yazlığa gidemedik. babam bi cenazeye gitti. onu da geçtim şakırşakır yağmur yağmakta. hani gitsek bile bi çimenlere uzanma olayı bile olmayacaktı. neyse... kısmet :)
*
(bazı çevrelerde mer ne yazmış öyle diye laflar dolanmakta. şu alttaki yazıyı ben yazmadım :) alisarı bey yazdı :) tekrar teşekkür ediyor ve üzerine yazı yazdığımız için özür diliyoruz :))

3 yorum:

aliusta dedi ki...

ahaha

ifşa edildim, rezil oldum :p

mer dedi ki...

aliusta ; rezillik mi?
cıks diyorum sana .

güher ; yazıdan bunlar çıkıyor ama söylediklerinden sadece 1 laptop olması doğru. diğerleri daha fazla :)

Adsız dedi ki...

(aşağıdaki yazı için)
Ben de ilk defa böyle yazıyor,diye düşünmüştüm.Demek sizin değilmiş. :)
Zaten -burada okuduğum diğerlerine benzemeyen-üslübun farklılığı kendini çaktırıyor.