08 Nisan 2006

Kimsin SEN!

"biri" olmanın şartları vardır
- bir bedene sahip olmak
- kendi duygularını yaşamak
- kendi düşüncelerini ortaya koymak

bedenin olup altında başkalarının duygu ve düşüncelerini yaşamak nasıl bir duygudur ? ben bunu da anlayamayacak kadar başkaları gibi yaşıyorum hayatımı.
duygularım ve düşüncelerim beynimin bir ufak odasına sıkışmış, kapatılmış duruyorlar. yürürlükte olan sadecce başkalarının düşündükleri ve düşünememi istedikleri şeyler. yoğun sevgi, nefret vb. duygularımı bile yaşayamıyorum layıkıyla. evet buna çok üzülüyorum

a evet şükür üzüntümü güzel yaşıyorum. geceleri kimse karışmıyor beynime. kalabalıklar yok geceleyin. tek başımayım kah mutluyum kah üzüntülüyüm. ama hepsi benden bir parça. evet geceleri uyuyan dev yani ben çıkıyorum ortaya. gündüzeleri ise kimim bilmiyorum.

kimse farkında değil ama ben bunalımdayım. bunu anlayabiliyorum. hep sahte gülüşler dağıtıyorum etrafa. kimse bilmiyor yaşadıklarımı bense yalnızım işte. mutlu gözüken ama tek başına biriyim ben...
*

5 yorum:

Adsız dedi ki...

"bütün bunların sebebi 2 olman" dememek için kendimi zor tutuyordum. ta ki düştüğüm dilemma'ya bir son vermenin zamanı geldiğine karar verip, kendimi sıkıntıdan kurtarmaya teşebbüs edene kadar. nasipti kısmetti.

Tugc dedi ki...

Baskasinin da sana yakin seyler hissettigini bilmek iyi gelir mi bilmiyorum ama, ben de o bunalimda olanlardanim..Isin kotu yani, ben kendimi de kandiriyorum, mutluyum ben artik diye..

cenkunal dedi ki...

Bir olmak için kısaca ruh olmak gerekmez mi acaba?

mer dedi ki...

tuğçe.. bende mutluyum :) çevremde ki bir çok insandan daha mutlu gözüküyorum :p

cenk ünal; haklısınız.. benim demek istediğim sanırım birey olmak falan.

Adsız dedi ki...

birey olmayın. çokey olun. mesela bir atınız olsun, tek başınıza hür olmayın, atınız da sizinle birlikte olsun, çokey (jokey) olun. birey olmak ruh köreltir, bedene ise hiç girmeyelim. A-sosyal olun, çokey olun, yalnız olun, kendi kendinize kalabalıklaşın. birey olmayın. mutluluğu da aramayın. mutluluk gelecekse gelir. mutluluk arayıp kovalayarak elde edilmez. hem mutluluğu elde edip ne yapacaksınız. çokey olun.