20 Nisan 2006

hiç keyfim yok uzun zamandııır iyiyim dersem anla yalandır...
*
keyifli olmak, keyifsiz olmak... işte bütün mesele bu :p yok yok mesele nedir biliyomusunz bence. keyifli olmayı istemektir ya da istememektir. ben bir 2 olarak mı böyleyim bilgilendirin beni ama zannetmiyorum. çevredeki şu hallerinden yakınan insanlar şükür edip şöyle güzel güzel mutlu olmayı isteseler, yau keyifliyim herşeye rağmen deseler.. sanki herşey güzel olacak gibi geliyor bana. yok mu benden başka. var var görüyorum çevrem de böyle insanlarda. e işte. demek ki olabiliyor. bunu hasta olmakla veya olmamakla bile bağdaştırabiliyorum. ne biliym başım ağrıyo ağrıyo diye diye ben ağrıtırım başımı . :) ne var ki yani. ne demişler.. böle bi laf vardı. beynimiz o kadar aptal ki ne desek inanıyo.. :p işte aynen diyelim mutlusun beyinciğim çok tatlısın şekerci mi baban senin falan. hemen mutlu olur o. hele bi deneyelim dimi? :)
*
bu keyif meselesinden sonra canımı sıkan birşeyden bahsetmek de pek uygun olmayacak ama :) neyse... kalabalık cadde,sokak vb. ortamlarda sigara içenleri kınıyorum burdan. hep de böyle tiplerin arkasında kalıyorum. uf ondan daha zehirleniyorum. ve bu rahatsızlığımı belli etmeyi de unutmuyorum. bi sollama eller de havada püff diyerekten geçiyorum yanlarından. he evet evet bugün bunu yapan bendim. yoksa sen miydin o ayaklı baca.. :p
*
evet uzun zaman oldu Dublörün Dilemması biteli. yazmayı istemiştim birşeyler hakkında. yazalım :p evet ailecek gerçekten çok beğendik bir an önce bitsin de öğrenelim sonunu dedik ama biterse ne okuyacağız diye hayıflandık. pek çok güldük. kitabın çoğu yeri gülücük işaretleriyle doldu. ve bir çok yerinde aha nerden çıktı bu dedik. hele nuhtufan karakterinde gerçekten şaşkınlıklar birbirini kovaladı. bu nuh tufanı okurken yer yer... aa aynı suatbey demekten kendimizi alamadık. nuh tufan da mı .... numara acaba :p
hepatitze'den öğrendiğimize göre Murat menteş pek şaşırıyormuş bu kadar sevilmesine. sanırım saçma olduğunu biliyor. ama işte dediğimiz gibi güzel saçmalamış kendisi. tebrik ediyoruz. ve örnek almaya çalışıyoruz :)

1 yorum:

sacidu dedi ki...

başım ağrıcak gibi böyle sol gözümün üstünden doğru geliyor :)