19 Nisan 2006

eminönü halleri
_ abla gelinlik,nişanlık, abiye lazım mı ?
_ teyze pardesüler yukarda,seç,beğen,al...
eminönünde en çok duyulan laflar bunlar herhalde. hele şu pardesücüler kolundan tutup çekmek istiyorlar insan. deli oluyorum. biraz daha ilerliyorsunuz bi tane daha bi tane daha. bitmiyorlar da.
şu lazım mı abla bu lazım mı abla.. ben sana lazım olanları söylim sen bul buluştur madem. en kolayı bu. ne kadar karışık yerler ya Rabbim. şimdi gitsem gene kaybolabilirim. nerden nereye çıkılabiliyor aklım almıyor. benim en sevdiğim şeyler turistler oldu dün. ama utandım kendi makinamdan :) kocaman makinaları vardı. boynunda iki tane olan bile vardı. flickrdalar mıdır ki?bi ara kuşları ben çekerken şöyle sadece gözümü yana çevirdiğimde kocaman bir objektif gördüm. ama adamı göremedim baya uzundu sanırım. neyse işte böyle... bizimde olur elbet bir gün :p
*
ya bazı insanlar çok büyük paralar kazanıyorlar ama şöyle bir bakınca etrafta öyle de çok insan var ki ; 1 ytl için zangır zangır bağıran,tüm gün ayakta kalan,sesi kısılan.. tezatlıklar ülkesiyiz...
*

Hiç yorum yok: