18 Nisan 2006

hoşgeldiniz sayın okuyucular.. bugün size tanıtacağım ürünü hepiniz çok sevecek ve bana da bana da diyeceksiniz...
hepimizn bildiği gibi su buhar olup uçar gider. ama şu zamanda hız çok önemli bir hale geldi hayatımızda. hani ıslanmış şeylerin hemen kurumasını istiyoruz bu yüzden. çamaşırlar yıkanıyor hemen balkona ya da en çabuk nerde kuruyorsa oraya asılıyor. ve bazılarımız çamaşır kurutma makinasına koyuyor ve anında kullanabiliyor. bulaşıkları makina kuruluyor bazen elde yıkandığında gene kurulama bezleri imdadımıza yetişiyor. işte şimdi size öyle bir ürün tanıtıcam ki hem zamanınız size kalacak hem de çok eğleneceksiniz.
işte karşınızda salata kurutucusu...
salata yaparken salatalarınızın kurumasını mı istiyorsunuz...
salatanızım tadını değiştirmek, lezzete lezzet mi katmak istiyorsunuz...
o zaman salata kurutucusu tam size göre.
salatalarınız artık sulu kalmıcak. içinde doldurduğunuz salataları şöylee bir çevireceksiniz ve gözlerinize inanamıcaksınız. evet salata kurutucusu işinize çok yarayacak. işte bazı kullanıcılardan nameler ;
_ evet salata kurutucusu kullanıyorum. salatalarımı artık herkes çok beğeniyor. tadları değişti
_ hayatıma yeni bir soluk kazandırdı. teşekkürler tupperware
_ ben diette olduğumdan hep ıslak salatalar yemek zorunda kalıyordum.ama artık kuru salatamla mutluyum
_ salata kurutcum.. başka birşeyle asla değiştirmem
_ tavsiye ediyorum. eşim bile rahatlıkla kullanabiliyor.
okudunuz görüşleri sayın okuyucular. en kısa zamanda sizde ediniz bir salata kurutucusu.
salata kurutucusu şimdilerde indirimde.
"salata bile bulamayan insanlarımız varken" siz buna sadece sadece 60 ytl vererek sahip olabilirsiniz.

yanında bıçak seti vermek isterdik ama bi bıçak 20ytl. veremiyoruz. onu da alın.. :)

(görüşlerin çoğu gerçektir. fiyatta öyle.. )

2 yorum:

sacidu dedi ki...

salatanın kurutulma nedenlerini anlayamadığım için çok anlamsız geldi bana bu ürün. başka neleriniz var? :))

Erol dedi ki...

bi aralar sarma saran gubidik şeyler vardı. makine diyesim geliyor ama ayıp olur.