21 Nisan 2006

buraya gitmek istiyorum

6 yorum:

hepatitze dedi ki...

annem seneler önce bu meşhur hüsrev kurufasülyesi'ni yapan aşçıdan işin sırrını sorup öğrenmişti. hala yapar süperdir kanımca.
gidecek birilerini arıyorsan ben varım merve:)) hüsrev-annem-ayder arasında bir kıyaslama yapmak isterim:))
bi de ayder'e gimek isterim yau of!

aliusta dedi ki...

ek iş olarak rehberlik yaptığımı söylemiş miydim :p

divân dedi ki...

agzim sulandi yaa.. bi istanbul´a gidelim de insaallah.. bi gitsem neler neler yapacam da.. neyse.. hayirli aksamlar efendim.. hürmetler.. asûde

Adsız dedi ki...

yaa bende düşünüyorum ayderde kurufasülye veren lokantamı var? diye adam lokantaya ayder ismini vermiş meğerse ;) nedir bu insanlardaki kuru fasülye sevdası? gelin bekiroğlunda size az pilava kurufasülyeli döner ısmarlayayım buda değişik bir tad üstüne turboyuda* çaktınmı tamamdır ;)

*süçlaç üstüne kadayıf bol fındıklı

mandalina dedi ki...

hiç dikkatimi çekmemişti burası. halbuki çok yakınmış. gel, gidelim bir gün beraber :)

Sadettin POLAT dedi ki...

size ispir fasulyesinin diger bir ozelligini soyliyim.

normal bir fasulyeyi geceden suya koymak gerekir. ispir fasulyesinde buna gerek yok. sakladiginiz yerden cikartin. dudukluye atin. 20 - 30 dakika sonra servis edin :)