05 Nisan 2006

Geçmiş zaman olur ki...
Orta okul ya da lisedeydim. Ailemle beraber bir kermese gitmiştik. Hani kermes diye birşeyler alınır falan. Çok güzel şeyler yoktu. Kitap reyonundaydım ben. Babamda adı kermes ya "al kızım" diyordu :) Neyse ben gözüme ilişen ne varsa öyle koydum torbaya. Eve geldiğimde bi şiir kitabı ilgilimi çekmişti. Okudum okudum... Defalarca okudum o dönem. Ve yaşı benimle aynıydı yazan adamın yani çocuğun :) Bu yüzden daha bi şaşırdım. Vay be nasıl da yazmış falan. Çok beğenmiştim. Ve mail adresi vardı. Dayanamadım tebrik edicem dedim. Vee ettim. O da sağolsun cevap yollamıştı. İşte üzerinden yılllar geçti. Dedim ki noldu bu çocuk bi bakalım hele google'dan. Bi baktım ki... Derkenar dergisinin genel yayın yönetmeni olmuş. Ay bi sevindim bi sevindim anlatamam. Hani iyi yerlere gelmiş diyerekten. Burdan başarılarının devamını diliyoruz. :)

Hiç yorum yok: