02 Nisan 2006

hof... diyorum... başka da bir şey demiyorum...
tamam büyüğümüzsün ama bu kadar da anlayışsızlık olmaz ki. senin yaşın kaç benim kaç. beni kendinle bir tutup evde otur nasıl dersin ya da bunu nasıl için el vererek söylersin...
cıks diyorum sana.. ne senin hayatın ne benim hayatım ne de beraber geçirdiğimiz hayat böyle geçmemeli. güzel günler beklemeli bizi. güzelleştirmeye falan çalışmalı şu fani ömrü. birbirimizi üzerek neden zehir oluyor her konuşmamız ya.. ya Allahım... sabır ver.. ya da evden kaçmak için cesaret.. .

7 yorum:

mandalina dedi ki...

a şıkkı, sabır :)

aliusta dedi ki...

çok ayıııp :)

Erol dedi ki...

ah şu büyükler. kendileri elli yaşındadır, ama yirmili yaşları bi şekilde yaşayıp elli olmuşlardır. ne yazık ki olaya bu tarafından bakmazlar ya da bakmaz istemezler. bu sebeple bizleri yirmili yaşlarımızda, ellili yaşları yaşatmak için didinip dururlar.
ancak bu değişeymen bir durum, döngüdür. sıra bize de gelecek. o yüzden sabır mervaanım :)

bizim peder beyin, hafif uzun saçlı ve ispanyol paça pantolon modalı zamanlardan kalma bi fotosu var.
ben onu hep delil olarak kullandım. sabrın sonu selamet.

sen git bi vapura bin :p foto çek.

jonquille dedi ki...

hay allah, şaka yapıyorsun sanmıştım ben.
neyse mer, haftaya pazar size gelelim, sen de evden çıkmış olmazsın böylece ;)

Adsız dedi ki...

bu genç gızları, hep vizontele gışgırtiyi. göriyler açıh seçik programları, analarına babalarına asi kesiliyiler

la mer, bah saa diyim, eyi işit lafımı. anana babana "of" dememek için, aile içi siyaset bilmen icabediyi. bu yüzden, ananı babanı eyi tanı, suyuna git, olmadı bi goşu git evlen. izdivaç gibin hayırlı bir işte geciken genç gızlarımızın yaşadığı bu sendromu, sen daha fazla yaşama.

mer dedi ki...

mandalina ; a şıkkı seçiyoruz herzamanki gibi tabii ki.

alibey ; ayıp demeyiniz. insan bazen sinirlenir. bu blog benim sinirimi atmam için. :p

erol ; döngü olmayacak ya. ben olmıcam böyle. banane.. sen olabilirsin tabi bilmiyorum. :)

jon ; hergüne birilerini çağırarak annemin hadi gidin diye pes etmesini sağlamayı düşünüyorum. Hay allah bizde pek misafirperverizdir. biraz zor olacak bu iş :p

benekliii ; ne alakası var ya. duyanda bara falan gitmek istiyorum sanacak.

he kolaydı. dur ben bi koşu gidip evleneyim. hadi blog size emanet..

Asuman Unsal dedi ki...

inan yazı komik ama, yorumsallayan arkadaşların performansına dicek bişi bulamıorum en son yazdığın yorum cevabınıda katıldım kaldım,
istekler bitmez ne kendine ne karşındakine karşın, ama bir yerde tıkanıyorsa hayat tesisat işlerinden anlaman gerekli diyorum çünkü ancak bu tıkanıklığını kendin çözersin, yapacak başka bir şey yok ne yazuık ki, bazı anlar hayat bize sunduklarıyla çılgına çevirebiliyor ama sabırlı ol bak o zaman her şey daha iyi olacaktır diye düşünüyorum, hani yapıyor muyum diyorum da hayır ama ne yapalım bazen şunu yaşıyorsun sen istiyorsun, ama karşındaki istemiyor her ilişki için geçerli ve senin istediğinin hiç bir önemi kalmıyor, çünkü bağlı ilişki boyutu bunu getirmekte ne götürmekte peki bu da sende saklı.
ne uzun oldu ya