05 Nisan 2006

Denedim... eh işte... Çok iyi değil ama tadılası bir lezzet. Kahve aroması falan güzel.. Bu kadar :)
*
Sinir oluyorum şu kosla reklamına. Hani pembe giyinmişler falan. bi döküyo mürekkebi gömleğin üstüne arkdan bi koro halinde ses ; oooooooooooo. sanki çok büyük bişi. ne yani ne? bende dökerim aynı şekilde. ve çıkartırım da o lekeyi. nedir bu heyecan nedir bu telaş. ıy. kız zaten hangi eve gelse koşar gibi yürüyo ve konuşuyor. ay çok sinir ya. sevmiyorum..
*
Eslem ile msn konserlerine başladık. biletleri biletixten temin edebilrsiniz. :p
*
Dil çıkarınca aklıma geldi :) Bi arkdaşda gördüm kendime de istedim. işte yeni logom ;

4 yorum:

Adsız dedi ki...

grubumuza katılmak üzere ,yeni yetenekler aranıyor :p

Sadettin POLAT dedi ki...

kosla reklamlarindaki kadin bi gun birinden fena bi dayak yiyecek ama ne zaman bilemiyorum, bildigim tek sey o ani sabirsizlikla bekliyorum.

-murekkebi soyle uzerinize boca ediyoruzzzz
- aaa! naptiniz siz ? ustume iilik saglik. deli midir nedir yaw?
- merak etmeyin efenim. kosla oxi max ile lekeden eser kalmayacak
..
..
..
-hay allah ! neden boyle oldu ki. cikmasi gerekiyodu bu lekenin. kosla dokunce daha bi fena oldu. ayyyy ! o da neydi ? durun vurmayin. yapmayin. kameraman kacma yardim et bana.. lutfen kafama vurmay.........

Adsız dedi ki...

Geçenlerde Browni yaptım evde. Yapmadan önce epey bi yemek sitesinde gezindim. Sonra aldığım çıktıları mutfak duvarına yapıştırıp kolları sıvadım.

Sonuç; süpper! Keşke buzdolabında fazla bekletmeseymişim. Biraz fazla soğuktu:)

Adsız dedi ki...

Kosla reklamındaki kız aynı zamanda konuşamıyor da! Dikkat ettiniz mi? Dikkatle dinleyin, dinlerken yorulacaksınız. Hakikaten konuşamıyor. Kelimeler ağzında karman çorman oluyor, ağzını zor toparlıyor.