07 Nisan 2006

Ebbe

1- Tüm bilim adamları(Galileo, Einstein, Newton, Maxwell, Rudherford, Pascal, Buhr ) saklambaç oynuyorlar? Einstein sayıyor diğerleri saklanıyor.Einstein kimi sobelemiştir?

Prometheus beni sobeledi. Ben başka adam tanımam...

2- Okuduğunda seni en çok etkileyen kitap?

Zamanında lisedeykene Yusuf ile Züleyha'ya bayılmıştım. Şimdilerde sürüklesin de beni başka birşey istemem diye okuyorum kitapları. Dublörün Dilemmasını pek fazla sevdim. Bunun dışında hep okuyabileceğim kitap herhalde Mevlana Mesnevisidir.

3- Takip ettiğin dergi?

Derkenar aldım geçen. sevdim. Zafer dergisini pek fazla severim ama çok fazla takip etmem. alanların evine gidince okurum. Karakalem de aynı zafer gibi takipettiklerimdendir.

4-Günlük gazete?

Netten takip ediyorum. Zaman,Yeni şafak... birde vakitte Engin Noyan yazılarına bakarım arada.

5- En yaramaz çocukluk anım?

yaramaz değildim. ama bazı olaylar yaşadık tabi. mesela annem bakkala inmiş nedense anahtar almayıp kapıyı açık bırakmıştı bende kapıyı kapatmıştım. sonrada açmadım tabii ki de. balkondan doğru eve girmişlerdi.
birde çok fazla bisiklet kazam oldu. mim'i ezdim falan. o bi yana ben bi yana uçtum. her pantolonun dizi yırtılırdı düşmekten. tabii dizimdeki izlerden hiç bahsetmicim.. uf aklıma geldi bir de düşmüştüm zamanında dikenlerin içine. annem saçlarımdan teek teeek çıkartmıştı dikenleri. hala elimde bir diken izi durur. ne kadar izli bir kız olduğumda ortaya çıktı :p

6-Tv yapımcısı olsam yapmak istediğim program?

Stv'de bi çocuk türkiyeyi dolaşıyor habire yiyor ya :) çok güzel ya. ben onun yanına gidip stajyerlik yapmak istiyorum. ne zevklidir. geçen uzun zaman sonra gene gördüm kendisini. aman bi şişmanlamış. eheh.. :) (cvmi hazırlıyım. 22 yıldır süper yemek yerim)

sobelenenler ;
Hepatitze , Jonquille , Erol ve Nikita olsun. isteyen yazsın...

1 yorum:

mim dedi ki...

dur ben de hazırlayayım cvmi
"süper uçarım"
:)