10 Nisan 2006

flickr ve blog kardeşim mer hanım'a :)

ilk defa şehir dışından biri bana hediye gönderdi. ya aslında şehir içinden de gönderilmedi daha önce. bizzat verildi :) bu hem şehir dışından, hem bir ödül gibi hem de hatıra. ben daha çok hatıra kısmı ile ilgileniyorum. hediye vermeyi de almayı da severim ne yalan söyliyim :) tabii ödül niyetiyle gönderilen bu hediyeleri kazanmak için birşey yapmadım. ki zaten jonquille hep benden doğru giriyormuş ve böylelikle ben 2. olmuşum ama.. neyse.. :)
ali bey gönderdim birşey deyince e yok mailimde birşey demiştim. meğer kargoya vermiş. hep bu mandalin yüzünden. göndermeye ne gerek vardı(ben gidip alırdım:p)
nazan bekiroğlu - cümle kapısı ( ben oynattım siz de oynatın aklınızı notuyla)
nazan bekiroğlu - isimle atşe arasında (alibey için farklı bir anlamı varmış. okuyup öğrenmeyi umuyorum :))
şuan elimde olan bu kitaplar için çok teşekkür ediyorum. gerek yoktu ama çok sevdindiğimi de belli etmeden bu postu sonlandırmamak gerekir :)
*
blog yazmak ve okumak güzel şeyler. ama bugün şükür ettim. iyi ki klavye var. olmasaydı alibey'i gerçekten çok zor okuyacaktık el yazısından dolayı:p
*
bi doğum günü hediyesi aldım bugün. hepatitze bi ara sen doğmuştun hatırlarsın. bu onun hediyesi dedi. a dedim. canım dedim (içimden) evde açtığımda paketi pek sevindirik oldum. ufaklık halimi koydum içine. kelebek bide çiçek var üzerinde, çok teşekkür ederim hepatitze.
*
ya bi hediye daha aldım bugün :) eslem bana broş yapmış. renkleri mor ve turuncu. hepatitze dedi ki bunalım tiplerin rengidir bu. evet dedim ben öleyim. :p teşekkürler eslem...
*
çok güzel bir gündü. görüştüklerime selam, bloga devam :p
*

11 yorum:

aliusta dedi ki...

aman efendim, abartıyorsunuz :p

aliusta dedi ki...

ve evet, yazım kötüdür. biliyorum. artık herkes biliyor :p

Adsız dedi ki...

ya rica ederim de , o broşun renklerini zoraki seçtim ben , başka renk yoktu uygun çünkü :) Ama doğru olma ihtimali yüksek , ben bunalımdayım ve çaktırıyorum ne olacak benim bu halim :(

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

HEDIYE ALMAYADA VERMEYEDE BAYILIRIIIMMM :)

Adsız dedi ki...

ne çok hediye almışsınız bir günde. ben ömrümde o kadar hediye almadım.

fattosh dedi ki...

bende bugun payıma dusenı aldım heheh bende sevındırık oldum ...bu arada merve tanıstıgımıza tekrar memnun oldum ...

hepatitze dedi ki...

canım merve:) bu kadar:)
..
bu vesileyle,
ilk defa karşılaştığım flickr arkadaşlarıma ve zaten tanıdıklarıma teşekkür etmek isterim..

ve ali sarı merve sahiden haklı o elyazısı için:) iyiki elyazını çek etkinliğine yazı filan vermemişsiniz:)tabi latife bunlar:)

aliusta dedi ki...

faruk hocam kim gönderiyor size mavi yeşil'i? merak ettim de o yüzden, bana da gönderir mi diye araştırmayacam :p

mer dedi ki...

hiçbir alakam yoktur maviyeşil dergisiyle ve maviyeşil light ürünlerle de. :)

mim dedi ki...

merve kim meral, ne diyor bu insanlar??

:)

Sadettin POLAT dedi ki...

[quote]alibey'i gerçekten çok zor okuyacaktık el yazısından dolayı:p[/quote]

hediyeye konu olan unsurlardan yuzlercesini bir yerden bir yere naklederken sizin de parmaklariniz araba ile arabanin kapisi arasinda kalsaydi sizin el yaziniz nasil olurdu acep ? :lol