13 Nisan 2006

trt 4 de klasik türk sanat müziği programı vardı. p böyle aynıdır ya.kibar adamlar kibar kadınlar. gene kibar bir hanımefendi vardı. böyle pembe elbiseli. çıtı pıtı... ama kolunda kuru kafa ya da örümcek gibi bir dövme vardı. çok büyük bi tezatlık değil mi? çok gıcık duyurodu. gitsin rock falan söylesin.. hoşlaşmadım..
*
ibrahim tatlıses mavi mavi masmavi gözleri boncuk mavi diye esas kızımız hülya avşarın peşindedir. hülya avşar nerde olursa oraya gitmektedir. mesela ilk durak tenis kortudur. hülya tenis oynar ibrahım tellerin arkasından onu izler... hülya onu gördüğünde oyundan kopar. ilerleyen günlerde arkdaşlarıyla hülya bir cafede oturmaktadır. kıkır kikir... ve arkdaşlarından şöyle bi uyarı gelir _ kız senin ki burda hülya ise ; _ nerden benimki oluyor canım hıh arkdaş _ aa olur mu heryerde peşinde. ah ne yakışıklı der. bu arada tüm kızların kafalarında ne olduğu belli olmayan amaçsız takılmış (böyle fular rulo yapılmış) alına monte edilmiş ıı süsler :) vardır. 3. durakları havuz başıdır. kızlar şen şakrak atlarlar suya. ve hülya balıklama atlarr.. bir balık edasıyla dipten gider gideeer.. en son çıktığında ve gözlerini açtığında ibrahim karşısındadır. ibrahim bir köşeye oturur ve hülya tokat atmaya gider. ama atamaz (bence çok uzaktadır biraz yaklaşsa halbuki. tecrübem var boşa konuşmuyorum) zaman gçer ibrahim hülyanın evini arar ve mavi mavi masmavi gözleri boncuk mavi adlı şarkısı dinletir hülya tabikide yüzüne kapatır. birgün hülya boş kalmıştır evdedir(hayret) dolaşrı evde. sonra odasına geçer. bi kitap alır eline. alır ve şöyle bi içine baktıktan sonra atıverir köşeye. (işte hiç iyi örnek olmuyor) tvyi açar ve karşısında ibrahim.. ve sinirle kapatır... devamını izlemedim :) ama uydurabilirm :p
*
neşelenmeye çok ihtiyacım var. hem sıkılmış durumdayım hemde sıkıntı yaşatmış durumdayım. halbuki herşey iyi gidiyordu. neden böyle ufacık bir şeyden küsmeler yaşıyoruz ve ben bu kadarcık şeylerden ağlıyorum. gözlerim şişiyor yahu aa...
*
beni yalnız bırakmayan arkdaşlarıma teşekkür ediyorum :p

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili günlüğüm firar etti de, size mi sığındı aceb :)

mer dedi ki...

amanın.. kimleri görüyorum... :)
burda günlük yok blog var :p

mandalina dedi ki...

filmin devamını anlatsana. kaptırmış gidiyordum. pat diye bitirdin :)

mer dedi ki...

kafam iyi olunca atarım kafadan devamını...

hepatitze dedi ki...

iyi dedin mandalina.. ne güzel gidiyodun.. ama tekrar etsene bi daha nasıl tokatlıyo iboyu özellikle o kısmı çok sevdim ben:p

Erol dedi ki...

şu trt dörtteki gençler, ibo ve hülyanın filmi ile aynı zamandan gelme gibi. örümcek logolu olan kız gelecekten gelmiş. aslında gelmişken hülya ile ibo'nun arasına girebilirdi. mer, uydururken bunu da dikkate al :p

hadi hayırlı traşlar :p

Adsız dedi ki...

asena son kısımda devreye girerse hülya için ibraaam bile kıymete bineblir belkim ..sen devam et filme