23 Şubat 2006



Eti pufumm tatlı aşkımm benim yumuşak tatlıım...
geçen markette giderken gözüme çarptı ve sırf resmini çekmek için aldım etipuff. tamam bir tane yenebilirmiş. ama 3 tane midesini bulandırıyor insanın. zaten kansorejen madde varmış. ölücem :)
a aklıma geldi bir de eticin alıyım ben resmini çekeyim. gerçekten bayılırım. lisedeyken sabah akşam alırdık yerdik. pek çok severdik hala da çok severim .çocuklara alırken hep bi tanede kendime alırım. çileklisi pek değil ama çikolatalı olan gerçekten güzel. çay ile birlikte nefis olur. işte ya ne kızım. böyle ufak şeylerden mutlu oluyorum :)
düşünüyorum eticinin bi reklamı var mıydı?hiç hatırlamıyorum ekşiii... yok bulamadım gene etipufun reklamını yazmışlar
eti cin cin
yumuşak cin
yumuşak ve tatlı
eti ciiiinnn
ahaha... yumuşak değil ki eticin yahu. yoksa ben mi yanlışım? bilgilendirin.
*
geçenlerde uzun aradan sonra tv izledim. böyle klipler,reklamlar falan. bi sürü yeni tip çıkmış ilk defa gördüm ama maalesef tüm şarkılarını ezberlemişim. hep bu power fm yüzünden. hep aynı şarkıları çalıyor ezberletiyor yahu. bak hala çalıyor kapatıyorum ya.( bir kere jonquille ile parça istemiştik :) çaldılar mı acaba? :p)
*

5 yorum:

jonquille dedi ki...

haha, ben mi şarkı istemişim?
hayatımda yapmadığım şeylerden biridir radyodan parça istemek :)
hem hatırlatırım, o diyalog "power fm'i açsana je, sana şarkı istedim, bakalım çalacaklar mı?" şeklinde bi soruyla başlamıştı ;)

jonquille dedi ki...

bu arada "parça istemek" nedir?
ben de yazmışım, halbuki parça filan değil, bildiğin şarkı.

Adsız dedi ki...

Radyodan parça istemek mi?? En az "yani" lafına sinir olduğum kadar sinir olurum bu olaya. Ben mi anlayamıyorum bilmiyorum da istek yapınca ne oluyor? Bir de bu iş için özel istek programları vardır, "bu parça bütün blabla fm dinliyicilerine ve bıdıbıdılara gitsin" gibi cümleler bolca söylenir. Bütün program bunları saymakla geçer ve beş-on şarkı ancak çalınır. Spiker sussa halbuki, ohoo kaç şarkı çalınır.

mer dedi ki...

öyle başlamadı je hanım. siz power fm de çıkan "yalın"dan ve hayranlığınızdan bahsettiniz. bende bunun üzerine sana şarkı istiyimmi dedim:) siz de isteyin dediniz. bende istedim ama çaldılar mı noldu bilmiyorum tabi. sırf sizin yalın hayranlığınız içindi :)

doğrudur "parça" istemek saçma. "şarkı" istemek de daha da saçma ama...

mim öldü sanıyordum.. hortlamış. :) benim blogumda can bulmaya başlamış :P

jonquille dedi ki...

ahah, rezalet! :)
tamam itiraf edeyim bari, üç ay boyunca severek ve isteyerek yalın dinledim. ama son bir aydır aramızdaki her şey bitti :)
bu vesileyle ne kadar fedakar olduğunuzu da anlamış olduk la mer, sırf benim için yani ;)

valla haklısın mim, ama sanırım insanları istedikleri şarkının çalınmasından çok, isimlerinin programda geçmesi mutlu ediyor. bir nevi ego tatmini diyorum ben.