22 Şubat 2006

*

giderim alışırım gitmelere...
direndi bu can ne bitmelere...

ya blogun adresini değiştirmeyi düşünüyorum. çevremde ki insanlar sanki blogdaki laflarımla bana birşeyler söylüyorlar. gerçekten huylanıyorum çok :) maviyeşil,yeşilmavi.. la mer mi yapsam ne yapsam :) ehe burda söylüyorum bide :)
*
İstanbul'dan sıkıldım sanki. artık diyorum böyle gitsek gezsek yeni yerler görsek falan. flickrda bile sadece İstanbul setim var gülüyorum kendime :) safranbolu resimlerini mi çoğaltsam ki :p aslında zamanında mısıra gitmiştim ama mısırdan geldiğimizin 4. günü elime ulaştı makina. bir tanecik resim var kanıtlamak adına. piramitin önünde ama piramit demeye bin şahit. bizim sokakta da öyle duvar var yani :)
*
yani deyince aklıma geldi :) mimle konuştuk da. sinir oluyormuş yani kelimesini boşa kullananlara. hemen bir örnek verdi.(bende bloga yazıcam dedim zaten)
blabla kişisinin çocuğu bla yolda hastadır. eve varmışlardır. mim ve blabla tlfda. ve geçen dialog ;
mim : _ ee blabla eve gidince bla rahat uyumuştur inşlh?
blabla : _ e yani...
mim : _ ???
bizim de bi komşu var. aman allahım okadar çok yani diyor ki. üstüne üstlük o yani leri o kadar vurgulu söylüyor ki farketmemek mümkün değil YANİ.. :)
*
geçen bulunduğum bir GÜNde. hani bir dahaki toplantılarını düşündüler.işte bla mart olsun dediler. sonra zaman geçti. bitanesi dedi ki...
_ ya tüh.. bla martta ben dubaide olucaaaam... e belki ozamana geliriz bakalıım...

hay Allah dedim. ama içimden... çevremizde bazı tipler var biz nasıl ne biliym karşıya geçtik kadıköye falan diyorsak aynen öyle fransaya gittik amerikaya gittik diyorlar. ilginç insanlar işte. gerçi işte bize göre onlar belki başkalarına göre biz. değişik oluyor herkesin yaşamı.
*
birde kürdan hikayesi var :) kürdan isteyen kız yani kısaca kür diyelim ,limonlar,limon tabağı,limon isteyen kızın annesi,ve mer var olayda :) misafirlerin limonları bitmiştir. kür limonları keser anne tabağa yerleştirir ve tam mutfaktan çıkacakkeeen kür seslenir küçük emrah edasıyla. _anneeee kürdaaan... anne bu yanlışı nasıl yaptım der gibi kür'e bakar geri gelir limon kürdanlarını alır ve yoluna devam eder. ve asıl kahraman kür rahat bir nefes alır. çünkü limonlar limon kürdansız gitmemiştir misafirlerin yanına :)
ahaha... komik kür seni...
*
kimi seversen sev benim adım geçer
*
birde buraya yazdıklarımdan kimse alınmasın he. :) yani bilgisayar bilen arkdaşlarım var ama hiç bildiklerini göremediğimden bahsetmiştim.lütfen. alınmayınız. tüm arkdaşlara dedim ben :P
*
web tasarımı çok iyi bir şekilde öğrenmek istiyorum duyurulur. özellikle flash,fotoş falan süper olmalı. nerdeyse iş alıcaz ama birşey bildiğimiz yok. hazır şablon yapıversek anlarlar mı ki diye düşünmekteyiz.. ? hayırlısı...
*
boncuk,örgü vb. tüm işlerden sıkılmış durumdayım. şu ınternettende sıkılsam keşke. herkes daha mutlu olacak...
*

2 yorum:

Vladivostox dedi ki...

hazir konu yani'den acilmisken bahsetmeden gecemeyecegim. bir ara habire karsima cikan alarko kombi reklamindaki adama bu sorunsala guzel bir ornektir :)

eksi sozluk'ten alintilayarak metni yazayim;

- neden alarko kombiyi tercih ettiniz?
- güvenli olduğu için yani..
- kaç yıl oldu alalı?
- 10 yılı geçti galiba yani..
- servisleri nasıl?
- e 10 yılı geçti eğğy, ihtiyaç duyulmadı heralde yani...
- hiç bi problem yaşamadınız mı?
- hiç bi problem yaşanmadı yani..

'yani'leri her duyusumda sanki kafam igneler batmaya baslardi, allah'tan 5 aydir kendisinden oldukca uzagim :)

---

hazir web tasarimdan bahis acmisken flash olayindan uzak dur derim, web standarlarina uymuyor bildigim kadariyla. :)

mer dedi ki...

gülsem mi ağlasam mı bilemedim :)Allah kurtarsın yanilerden bizi.

web tasarım.. flash.. şöyle bi bakınca çok fazla var flashlı. tamamı olmasada enazından menülerde olabiliyor. öğrensem dedim işte. hemen başladığım zaten maalesef. :) öğrenirsek zararı olmaz. bakalım.