24 Şubat 2006

bloguma google ve msn searchten gelenler genel olarak hep aynı şey için geliyorlar. ZAYIFLAMAK :) ya lahana çorbası ya da acil zayıflamam gerekiyor yazıyorlar ve hop burdalar :) e birde orhan g. (sağol nikita) ve sibelcan(sağol pink) yazıp gelenler var ki burda birşey bulamayacakları bir gerçek. he dünden sonra bir de yalın'ın klibini izlemek istyen bi arkdaş gelmiş. sağolsun :) bazıları bilmiyorlar google'da nasıl aranır ve bulunur istedikleri şeyler. uzun cümle yazarak ne bulmaya çalışırlar ki.
örnek :" zayıflamak istiyorum ne yapsam ? " :p
*
dün gece nedense aklıma geldi eskiden izlediklerim. trt yi düşündüm ilk. hangi çizgi filmleri izlediğimi hatırlamıyorum ama çizgi film bittiğinde başlayan program zihnime kazınmış. ekran ikiye bölünür sol tarafta "toprağın sesi" yazar sağda ise analarımızın,kadınlarımızın tarlada çalışırkenki görüntüleri döner. çizgi film biterdi ya. bu başlardı. çok üzülürdüm. sonra star çıktı. starda ki çizgi filmlerden sonra da "cesur ve güzel" başlardı. ne kadar da uzun sürmüştü o dizi. ama iyice abuklaşmıştı sanırım. herkes birbiriyle mi evleniyordu neydi. hatırlamıyorum. ve geçmişte izlediklerimden beynime kazınan bir başka program da şu ; tgrt'de ilahiler çalar. bir gül yavaş yavaş açar o sıra. değişir papatyalar uçuşur. gene değişir bir arı dolanır çiçeklerde... ama en çokta güller. hala gözümün önüne geliyor. çok düşünürdüm zaten nasıl da öyle kamerayı açık bırakmışlar ve gülün açılmasını beklemişler diye. ilginç...
*

3 yorum:

Ufuk Ilter dedi ki...

Yaaa Mercan.. Bana da öğret bakiim google dan en çok search edilen kelimeleri biliyoz mu biz.. Yani genelde.. Onlarla yazı yazınca, hit alacaz yani di mi.. Ama, ben mesela "mason" yazdım bi yazının içine.. Dedim ki burdan düşer bi sürü adam.. Bi Allahın kulu gelmemiş :p.. Çok da genel olmıcak o zaman kelimeler.. Neyse, söyle bakiim nasıldır bu işin formülü?

mer dedi ki...

yok search edilip bizim bloglarda olanları işte biliyoruz. adamlar yazıyorlar "lahana" googleda. benim sayfam çıkıyor karşılarına işte. yoksa hani kelimeler ve hit almak arasında ki bir bağı bilmiyorum.:)
sayende masonlar benim buraya da gelecekler :P

psychedelicpink dedi ki...

Hehehee bana da "Nejat İşler" yazarak geliyorlar :D
Bir gün umarım kendisi de gelir :)))