24 Şubat 2006

Bugün Kanlıca'dan gelirken sahilden doğru bir tabela gözüme ilişti ama yeşil ışık yandığı için hemen resmini çekemedim. Şunlar yazılıydı tabelada ;
.................. Belediyesi
Lütfen buraya ÇÖP atanları aşağıdaki numaralara bildiriniz.
blal3452bla6432bla
bla1243bla3456bla

Nasıl bildirebileceğimizi anlamadım ben. Arayıp ;
_ "Çabuk yetişin buraya kırmızı montlu bir adam çöp attı. Yetişin yakalayın suçluyu.."
diyemeyiz herhalde. Yoksa kimse bildiği tanıdığı birini de arayıp şikayet etmez gibi geliyor bana. Bilinçlendirmek lazım milleti. Bence eski usulü devam ettirmeliler belediyeler.

Buraya ÇÖP atan "blablabal"dır
:p

13 yorum:

aliusta dedi ki...

öneriniz ilkel bir yöntem ama ilkel yöntemler her zaman işe yarar, kibarlık para etmiyor :)

mandalina dedi ki...

geçen akşam quantanomadaki x-ray kampını tanıtan subay da "ilkel bir yer ama vaktiyle çok iş gördü" dedi.

öyle aklıma geliverdi işte :s


çöp meselesinde senin önerin daha uygulanabilir ve sonuç verici bir yöntem tabi :)

mer dedi ki...

ayaküstü bana ilkel dediniz ya.. teşekkür ederim :)

aliusta dedi ki...

ilkel demedik, ama dediysek de ilkeli övdük.

istirham ederim efendim :P

mer dedi ki...

dediysek de ilkeli övdük :)) sağol be :)

:p

aliusta dedi ki...

sizin iciniz fesat ama, olmuyor ki böyle :)

yok ilkel falan. demedim ben bisiy :)

mandalina dedi ki...

yok ben demedim ilkel falan. ali sari başlattı.

yoksa ben biliyorum senin ne kadar çağdaş, modern vs. olduğunu :)

mer dedi ki...

"sizin içiniz fesat" ahha... ee başka...hakkımda ki gerçek düşünceleriniz söyleyin çekinmeyin :p

kimse bişiy demedi. herşeyi baştan alıyoruz...
evet çöpler.. evet bizim çöplerimiz.. onlar kiii... :p

aliusta dedi ki...

bi müddet yokolayım ben :p

Adsız dedi ki...

oww o da bişi mi merve ben daha komikini ve iğrencini hatta ilkelini söyleyeyim bağcılar tarafında vakitsiz çöp çıkaranın cezası 400 bilmem kaç milyon, "nasıl buluyorlar sahibini" diye soracak oldum, "bir ara belediye görevlileri çöpleri karıştırıp kredi kartı extrası ve fatura arıyorlar ve onlara ceza yazıyorlar" dediler :S

mer dedi ki...

way be inanmıyorum.. ahah çok komik ya.. neler var şuna bak.

(sizi hala görüyorum Ali bey... :p)

aliusta dedi ki...

hehe

fii tarihinde birine "görüyorum seni" ya da "görmüştüm seni" gibilerinden bir şey demiştim de o da bana "ben seni hiç görmedim" gibilerinden (hiç de kibar olmayan bi biçimde :p bir şeyler demişti.

o geldi aklıma niyeyse. (zaten bu aralar aklıma alakasız konularda alakasız şeyler geliyor, ölecek miyim :p)
yani? ben de görüyorum efendim :P

mer dedi ki...

:)) şaka maka görüştük :p