31 Ocak 2006

Taksim yolları taşlı,gel bana bazı bazı

günden notlar...

* köpeklerin giysilerinde kuyruk yeri varmış. çok güldüm. böyle kuyrukları geçiyor ordan.. ama "kuyrukluk" değilmiş. amaç uçmasın üstünden.. bu aydınlatıcı bilgi için jonquille teşekkür ederim :)

* özsütte limonlu cheescake gerçekten güzelmiş. brownili cheescake hoşuma gitmedi

* "nerde yiyelim" dediğimde "şurda" diyemedi jonquille. bi yer vardı ıı "sabırtaşı". ama 5. katta mıymış neymiş.. ben taksimde öyle bilmediğim 5. katlara çıkmam dedim. mantı ve içli köfte yerine tost yedik. daha doğrusu yiyemedik. içindekileri tabakta getirselerdi dimi je? :p

* kafaya uygun birileri ile oturup sohbet etmek güzel. son zamanlarda ihtiyaç olunan birşeymiş. ama bana yetmedi. hemen de karanlık oluverdi.

* bir dahakine unutmamalı... laptoplar cebe...

* rezil olduk. gerçi iyi iyi baktı sanki ama.. özsütte arka masamızdan biri kalktı a bi baktım Ulvi Alacakaptan. bak jee dedim. bakayım mı dedi. bak dedim. baktı.. ve gözgözeydik... :) burdan Ulvi Alacakaptan'a saygı ve sevgilerimi gönderiyorum. :)

* hey bugün kulakları çınlayanlar.. merak etmeyin bizdik çınlatan.. :p

6 yorum:

jonquille dedi ki...

yalnız ben o 'kuyrukluk' olayına hâlen gülmekteyim :)
"aa şuna bak, köpeğin giysisinde kuyrukluk bile var!" :)

bu arada, frambuzlı cheesecake de güzel değilmiş bence.

yemek yeri için daha doğrusu "ben bilmediğim yerlerde yemem, korkarım" demiştin sanki :)
yediğimiz yerleri çok biliyoruz ya ;)

yetmedi, yetmedi...
günler kısa, hemen akşam oluveriyor.

en uyuz olduğum şeylerden biri birine dönüp de bakmaktır. niye baktıysam, hem o adamı sevmem bile.
(bari bunu söylemeseydin :))

kulakları çınlayanlar? yok öyle bi şey.
(liste yapıp verseydin bari :))

Vladivostox dedi ki...

"sabirtasi'na gidilmez mi bre" diye bir giris yapayim oncelikle. hemen ilgili linki de vereyim akabinde gorev bilince yerinde olan bi blogger olarak; http://www.flickr.com/photos/vladivostox/11462128/ .bi dahaki sefer gidersin sanirim :))

ben de bi kac kere alacakaptan'i avare avare dolasirken gormustum taksim'de. oralarda takiliyor demek ki sik sik...

un4tunately dedi ki...

ne güzel.. özenmedim desem yalan olur..;)

mer dedi ki...

manzarası değil sorun nikita bey. sorun nezih bir yer mi? :) yani hani nasıl derler it kopuk olmasın :)

gel un4 gel..

jonquille dedi ki...

la mer,
bak mis gibi gidip mantımızı yiyecektik. bildiğin yerde ancak üstümüz başımız yedi :)
neyse, neymiş? ben istanbul'a geldiğimde tekrarlıyormuşuz ;)

nikita,
o nası bi linktir, "bakın da gitmediğinize pişman olun" der gibi ;)

unfortunately,
özenecek bi şey yok. her şey yemek yemekten ibaretti :p

un4tunately dedi ki...

jonquille; niye öyle diyorsun:o yemek yemek gibisi var mı:pp :)