03 Şubat 2006

mim ile oturduk film izledik 2 tane.
simone ;
güzeldi. yazsak dedik bi program.kendimize. şöyle boyu boyuma huyu huyuma... :p

cevapsız arama.;

ıy.. iğrençti. gerçi mim ile düşünmüş olduğumuz korku filmi sahneleri vardı ama. sonunu anlamak nasip olmadı maalesef...

ve ben bir film daha aldım.. 2 gündür seyredemedim bir türlü. Love story. eskiilerden bi film.. zaten gerçek aşklar eski filmlerde kalmadı mı? evet kaldı. ben bizzat bunu denedim gördüm.
evet... dostum aşk diye birşey yok, aşk dediğin 3 günlük eğlence,bilemedin 5 gün sürsün kapılıpta sürünen çok...
burdan sesleniyorum.. gençler.. kapılmayın bu aşk gibi gözüken olaylara. hepsi boşş...

1 yorum:

un4tunately dedi ki...

bence de kapılmasınlar.. :)

bu arada ben sorayım derken, sen mim'den bahsetmişsin.. :) mim nerelerde yaa.. selam söyle.. özledik.. :)