31 Ocak 2006

çok şıpsevdi bir insanım ben ya. takı makı yapıyorum hadi. güzel oluyor ama anca bilgisayarda bir sorun çıktığında elime alabiliyorum. birde örgü örmeyi çok istiyorum. bi arkdaşım her gelişinde tekrar tekrar eski yaptığımı söküyoruz ve bana o modeli anlatıyor. ama gelin görün o gidince herşey eskisi gibi oluyor. bundan önceki gelişinden beri yaptığıma baktı bambaşka bir örnek çıkarmışsın mer dedi. harikayım ya... öyle geliştim ki örgü olayında yeni yeni modeller çıkarıyorum. tek kelimeyim.. harikayım... :p

sök- yap - sök - yap yünümde eskidi... :(
zaten düşünüyorum da başlasam bi atkıya bu gidişle ben gelecek kışa anca bitiririm. hiç başlamamak en iyisi.

(yazdıklarıma bakıyorum da.. tam bi ev kızı moduna girmişim ben. yakında yemek blogu da açarım ben. )

5 yorum:

jonquille dedi ki...

sen de gel interraile bizimle. hayatına birazcık heyecan, değişiklik girer ;)

un4tunately dedi ki...

hehehe.. aynı durum bende de söz konusu.. sana baktıkça kendimi görür oldum, Allah hayırlara çıkarsın..:)
ben örgü konusunda kendime hakim olmaya çalışıyorum.. geçen hafta aklıma geldi yeniden başlamak, ama annemin başladığı örnekler & yeni bir örnek ricam üzerine duyacağım çığlığı hayal edince hemen vazgeçtim..
ama daha kötüsü, mutfak işine girdim.. sürekli pasta-tatlı yapasım var.. :)

mer dedi ki...

je.. yok canım.. kalsın...
aslında çok ihtiyacım var ama. 6 buçukta eve geldiğimde bu kadar sorun çıktıysa ailede.. o anda düşünemiyorum.

un4 ; ya diyorum sen bensin ben sen :p

mer dedi ki...

he bide.. benim de tatlı-pasta işinde gözüm.ama daha fazla kilo almak istemediğimden çok girmek istemiyorum.
yemek istiyorum ama kilo almak istemiyorum. ne yapmalıyım bilmiyorum..

un4tunately dedi ki...

"yemek istiyorum ama kilo almak istemiyorum. ne yapmalıyım bilmiyorum.."

yaman çelişki doğrusu.. ama merak etme, hepimiz aynı dertten muzdaribiz mer:)