20 Eylül 2005

o zamandan belliymiş...

geçenlerde babam yazlıkta çatı katından bir torba getirdi.bak bakalım işe yarar birşeyler mi dedi. baktım. :) ablamın eski öss belgeleri,gazetelerden çıkan öss soruları falandı. birde bi defter çıktı içinden. üzerinde neydi adı hani ağaçkakan vardı bi tane.işte onun resmi var. benim ilkokul 5 teki bir defterim. ama ilerleyen zamanda orta okulda da birşeyler karalanmış... okuduk ailecek. ve çok güldük. 9 günlük kurban bayramımı ve 5 yıl içerisinde geçirdiklerimi yazmışım. 9 günde hep birilerine gitmişim bide abim pastane açmış...(şimdi o pastaneden eser yok :) neyse işte
5 yıl içinde geçirdiklerim ;
ilk okulda sınıfıma girdiğim zaman çok heyecanllanmıştım.1.sınıfta okula kendim gelemiyordum. annem getirip götürüyordu.ilk gün öğretmenimizle konuşup tanışmıştık.2.sınfıta öğretmenimi ve arkadaşlarımı çok sevmiştim.sonra 3. sınıfa başladım.:) artık öğretmenim ve arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyordum.onları daha çok sevmeye başlamıştım.4.sınıfta ise öğretmenimi ve arkadaşlarımı öyle çok sevmiştim ki anlatamam :) ve 5. sınıfa geçtim.son yılımıza gelmiştik.bu yıldan sonra öğretmenimden ve arkadaşlrımdan ayrılacağım için çok üzülüyordum.diplomamı aldıktan sonra keşke yine baştan başlayıp yani 1. sınıftan başlayıp 5. sınıfa kadar gelseydim :) dedim...

imdaaat...
midem bulandı yazarken...


evet sıra geldi 15 yılda yaşadıklarıma... :p

1 yorum:

:..: dedi ki...

öldürdün beni ya:)))

evet sıra geldi 15 yılda yaşadıklarıma... :p

neden bu yazın yorumsuz kalmış zannediyorsun?:-P