15 Eylül 2005

...PaTaTeS YeaH...


en başta bu fırsatı bana verdiğiniz için çok teşekkür ederim. bugünün geleceğini biliyordum...mutluyum huzurluyum artık benim bloğumda da bi tarifim var :)

bu teklif bana ilk geldiğinde şaşırdım ve tabi ki de hemen atladım :) severim yemek yapmayı...(yemek kadar olmasa da)... evde patates yemeği vardı ama ben gene de işe koyuldum ve sizlere kumpir yaptım. :p yok yok yapmadım. o kadar da hızlı değilim. önceden mim ile yapmış olduğumuz kumpiri koymayı tercih ettim. yapılışı çok kolay ve fazlasıyla doyurucu... tavsiye ederim...

KuMPiR

bu KuMPiRi hazırlamak için gerekli olan şeyler ; patates, turşu, mısır,kaşar,zeytin,bezelye... artık kumpirin içinde ne seviyorsanız koyarsınız haşlanmış patatesin içine. tabiki de patatesin içine kaşar ve tereyağıda ekleniyor.işte tıpkı dışarda yediğimiz kumpirler gibi. sesler duymaktayım bunun kabuğu yok diye... :) e artık ev yapımı bu kadar olur. hem kabuğu sıyırmaya çalışmayacaksınız işte.

Benden bu kadar blog dünyası... bir başka YE(ah)mekte buluşmak dileğiyle... Saygılar...
(açasım geldi bi YeaH blogu...) :)

5 yorum:

mer dedi ki...

:( maalesef anladım...

psychedelicpink dedi ki...

Ellerine sağlık mercancım harika görünüyor. Bu yeah fikri renklenmeye başladı iyice
:D

Zagrep_Radyosu dedi ki...

Eline sağlık. Olsa da yesek

mandalina dedi ki...

elinize sağlık!
oy oy kumpir ne güzel şeysin sen ;)

mer dedi ki...

sen hiç kumpir yemedin galiba ? cıkcıkcık...
ben bi ısmarlıyım sana...:p