20 Eylül 2005

KiTaP KuRDu MuYuM?

hem mandalina hem de duygu ebelemiş beni. artık oyundan atılmadan yazsam iyi olacak dimi?

kaç kitabım olduğunu bilmiyorum. ama çook fazla değil,ama az da sayılmaz hani.
en son aldığım kitaplar ;
senai demirci-ve aşk evliliğin ellerinden tuttu
H.A.L. Craig-Ben Bilal
Muhammed Esed - Mekke'ye Giden yol

beni etkileyen değil de tekrar tekrar baktığım kitaplar ;
Ben Bilal,
Eva de Vitray-Meyerovitch'in Duanın Ufku,Güneşin Şarkısı kitapları
Necip Fazıl Kısakürek-Çile
Yusuf ile Züleyha-Nazan Bekiroğlu

şuan okuduğum kitap ise Mekke'ye Giden Yol...

aklıma gelenler bunlar. son zamanlar da çok az okuduğumda bir gerçek. en yakın zaman da yeni bi kitaba başlamalıyım...
ebelenmediyse Ufuk İlter olsun... gerçi tahmin edersek LeyLe ile MeCNuN'u okuyor gibi... ama en iyisi ben Yusuf ile Züleyha'yı tavsiye ederek kapatayım bu postu.. :)

3 yorum:

mandalina dedi ki...

Ben Bilal ve Mekkeye Giden Yol hakkında ayrıntılı bilgi istiyorum mümkünse!
hangisini önce alıp okumalı?

mer dedi ki...

Ben Bilal'i önce alıp okumalı...
gözler yaşarıyor o dönemde yaşanılanlar hissedilerek...

mandalina dedi ki...

en kısa zamanda inşallah!
(ben unutmuştum bu kitabı hatırlattığın için sağol)