22 Ağustos 2005

Allah yardımcınız olsun Ey blog kardeşlerim..:)


ben sadece 1-2 günlüğüne buralara gelebiliyorum.yazlıkta ınternet yok çünkü. aslında iyi ki yok. biraz uzak kalmakta yarar var. sanki burdan uzak kalıpta yararlı birşey mi yapıyorum... yapamıyorum... zaman o kadar hızlı geçiyor ki... bide bu sene leylek mi gördüm nedir yerimde duramaz oldum. ordan oraya ordan oraya...nisbet olsun diye yazmıyorum... ve ben gerçekten yoruldum.artık evimde kah bilgisayarın başında kah dışarlarda vakit geçirmek istiyorum. yakındır normal düzenimize geçeriz inşlh. zaten ramazanda geliyor. belki de ramazanda buralarda olmam...en büyük dileğim... duadayım...

Allah yardımcınız da olsun diyorum çünkü... her ne kadar gezmekten yorulduysam da buralar gerçekten çok sıcak. şehirin az da olsa dışında olmak, ufacık bir esinti bile insana yetiyor. en azından hafta sonu sizler de uzaklaşmak için buralardan en ufak şansınızı bile değerlendirin. (amaan sanki ben demesem siz farkında değilsiniz ya.. tamamdır ben dedim ya herkes ufak şansları bile değerlendirir şimdi.. amaan... keyfinize bakın işte.. )

4 yorum:

psychedelicpink dedi ki...

Bişey değil özletiyorsun kendini. Bu sene o leyleği ben de gördüm sanırım. Uzaklaşmak da iyi geri dönmek de. Yani özlemek de özlem gidermek de...

Haa bu arada en büyük dileğin inşallah gerçekleşir ;)

ashkar dedi ki...

bu yukarıdaki yazıyı görünce ne deyiceğimide unuttum :)))

mer dedi ki...

:) diyecek söz yok...

Zagrep_Radyosu dedi ki...

mikefisher'a katılmamak elde değil.Şİmdi gerçekten tatile ihtiyacım olduğunu düşünmeye başladım