31 Temmuz 2005

İşTe DöNDüM...




Tatilin nasıl geçti diye soranlara... işte böyle.... :)

12 yorum:

psychedelicpink dedi ki...

Kurtuldun mu bunalımdan hamakta sallanarak :D

Hoş geldin... ;)

mer dedi ki...

hamakta "tamamen" sallandığım resimlerm var da... göstermek istemiyorum kendimi...sonra otobüste metroda görenler
_aaa mercan... bi imzaa bi imza derler olmaaz... bizi bozar...

hoşbulduk cümleten...

jonquille dedi ki...

finalim cumartesi günü, saat 3'te (mi ne) bitiyor.
el-insaf diyorum mercan hanım.

hem ayakkabıyla mı uzanılır hamağa, cık cık olmamış!
(bkz: kedi ulaşamadığı ete mundar der.)

Adsız dedi ki...

hoşgeldinnnn sefalar getirdin kız ..:D walla yazacak bi yer bulamadım herkes tatilde olmas ki böle (kendim gidemeyince böle oluyo işte) iyi ki geldin! ..:D

mer dedi ki...

yok arkadaşlar hiç bir şekilde acı yoktu, hatta fazla rahattı.. boşuna kıskanıp karalama yapmayın.. :)

jonquille dedi ki...

"ya evet, o kadar da rahat değildi" diyip, şu sıcakta kavrulmuş, yarın sınavı olan insanların yüreğine su serpsen olmaz sanki ;)

psychedelicpink dedi ki...

Sen ayakkabı reklamı görmemişsin :D

mer dedi ki...

ya kusura bakmayın arkadaşlar. bir tatil biter biri başlar bizim için. gene buralarda yokum.bu sefer hamakta olmayacağım... kiloda almam herhalde. yüzmek zayıflatır derler.. bakalım kısmet.. :)
(bloguma reklam almaya başladım haberiniz yok ya.. gelince başka bir ayakkabı ile karşınızda olacağım..) :p

saygılar...

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Mercan, keyfine bak, biz de sıcaklardan mayışmış bi haldeyiz, sevgiyle kal :)

jonquille dedi ki...

geldi o, geldi ;)

temhaangelio dedi ki...

tatil nasıldı.?

ashkar dedi ki...

döndün ama sesin soluğun çıkmıyor hayırdır.