22 Temmuz 2005

GiDiYoRuM BüTüN AşKLar üZeRiMDe

artık benim yavaş yavaş hazırlanmam lazım. yarın sabah namazına mütakip çıkıyoruz yola(töbe cenaze gibi kalkıyoruz oldu)

1 hafta boyunca yapmak istediklerimi umarım gerçekleştiririm.mesela ;
*kitap okumalıyım.çimenlere yatıp ölece ohh... (umarım ınternet yoktur orda.varsa eğer gene takılır kalırım)
*küpe,incik,boncuk yapmalıyım eşe dosta...(isteyen var mı? xbox yapıyım mı sana ? :P ) (boşuna isteme tuğbaaaa sana yok)
*bilgisayarımda düzenlemeler yapmalıyım.klasörler arasında.çok kalabalık oldu son zamanlarda
*bide rejime devam edilmeli(açık büfede nasıl yapacaksam :(

hadi bana iyi yolculuklar... sizlere de iyi eğlenceler.. beni özleyin anacım...

11 yorum:

yutghjlk dedi ki...

iyi yolculuklar TEYZE:P
eğlen,dikkat et kendini yorma:)
tezgahı oraya açıosun dimi?Arıyorum hemen belediye ekiplerini:p

psychedelicpink dedi ki...

Waaay biri daha tatile gidiyor. İyi yolculuklar...

Aklıma bir şarkı geldi, çok hüzünlendiğim bir anaokulu şarkısıdır bu;
5 küçük şişe sallanıyor
5 küçük şişe sallanıyor
içlerinden birisi pat düştü yere...
4 küçük şişe sallanıyor :(

...böyle gider. En hüzünlü tarafıysa hiç şişe kalmaz.

Neyse sağlıcakla. Su gibi git su gibi dön ;)

Haa unutmadan, ben kelebekli kolye isterim :D

mer dedi ki...

ne mutlu ki biz şişe değiliz kırılmıyoruz. döneriz geriye elbet birgün.

inşlh.. gider döneriz sağ sağlim.
sizlerde kalınız sağlıcakla..

kelebekli kolye.. ımm.. bakalım deneyelim hele.. aklımda... :)

yutghjlk dedi ki...

"çok hüzünlendiğim bir anaokulu şarkısı..."
ben hiç anaokuluna gitmedim.ezikliğini çektim hep:( :p

şarkının sözlerini okuyunca ağlamaklı oldum. o da nesi? ağlıyorum galiba
:))

mer dedi ki...

ağlama yavrucum ağlama...
annen seni bana emanet etti...
yaşın fazla geçmiş değil,gönderelim seni anaokuluna? :D

anne yarısı teyzen MeRCaN

psychedelicpink dedi ki...

Gönderelim walla, benim bildiğim bi anaokulu öğretmeni var ;)

azrail dedi ki...

merry bana tornavidaya benzer bişiy yappp şöyle keskin olsun gerçi bende tüfek var ama o çok ses çıkartıyo şöyle sessizce bi kaç blogcuyu ortadan kaldırmam lazım o yüzden :)))
tatilde kitap oku çimlere yat ama sakın yeme :)))
kendine iyi bak bizde seni özlicez anacım, iyi tatiller

yutghjlk dedi ki...

ahhhh kafama taş attı biri.xbox DEDE gel ben sana veriyim tornavida.yedek vardı bitane:P

Erol dedi ki...

Tüh! karpuz kesiyorduk :p

Dönüşün, gidişinden hayırlı olsun ;) Mutlu kal, İyi tatiller.

:..: dedi ki...

yaw bugün ziyaret ettiğim günlüklere iyi yolculuklar yorumu yazmaktan artık bana gına geldi:) etmeyin eylemeyin biz bu sıcakta ankaraya takıldık kaldık siz de gezin böyle bol bol:) işin şakası bu tabi, inşallah güzel bir tatil yaparsın mercan.

eMRe dedi ki...

iyi tatiller