27 Ağustos 2005

3Z :)

*son zamanlarda fazlasıyla sıkılgan bir dönemdeyim.ne yapsam hiç bir şeyden mutlu olamıyorum sanki... geçenlerde bir büyüğüm bana :
_ "önünde birbirinden farklı 3 tane çok güzel tatlı var. ve sen ; olaaaamaaazz ben şimdi hangisini yiceeeem diye dertleniyosun" dedi. yani o da elimde ki olanaklardan faydalanmadığımı ve kıymet bilmediğimi söylemek istedi kısaca. kıymetini biliyorum elimde ki güzelliklerin.fakat herkeste bazen böyle duygular ortaya çıkmaz mı? yani hiç bir şeyden mutlu olamama hali ? nedenini gerçekten bilmiyorum ama var böyle ufak çapta düşüncelerim işte.

**dün can arkadaşım Emel ile beraber eminönüne gittik. ve bütün paramı boncuklara yatırdım. önceden aldıklarımdan daha kaliteli, rengarenk boncuklar aldım. en kısa zamanda faaliyete geçireceğim. yaptıklarımın resimlerini bi blogta toplamayı düşünüyorum. paylaşmayı seviyorum.

***bu sene okul bitti ya.. (galiba bu da bana büyük sıkıntı veriyor.) (hatta asıl derdim benim bu) ne yapacağımı düşünüyorum... bana fikir verebilirsiniz. (hatta iş bile verebilirsiniz :))

****şimdiii bu başlıkta ne demek ola ki diye düşünüyorsunuz belki de .. :P işte buda bulmaca olsun. 3Z... ?? ne ola ki ??
ilk ipucuu : z ile başlayan 3 kelime :) Z......... Z.. Z..... :)
hadi rastgele... :p

4 yorum:

mer dedi ki...

:D
** ölmez sağ kalır görüşürsek bir gün sözüm olsun küpe.(ne renk olsun?)

*** iş miş.. hayırlısı olsun...

**** yazdığım konuyla hiç bir alakası yok. gerçi oda bana sıkıntı veriyor ama.deyim de değil. ben uydurdum öle. başlık yapmıştım hakkında yazmayınca böyle bulmacaya kaldı.. :)

zil değil maalesef...

psychedelicpink dedi ki...

Bitiş sendromu sanırım. Okul bitince herkes şöyle bir sendeler heralde. Sen bir de okul bittikten sonra benim yazdığım yazıyı görecektin. 'Karanlıııık, önümü göremiyorummm' gibi birşeydi :)
Çok şükür şimdi sap olacak bir balta buldum. Dert etme, önündeki zamanı tatil olarak değerlendir, çünkü bundan sonra senin için tatil h.sonu ve 15 günlük izinler olacak :(
Eğer hemen iş bulsaydık ne işin kıymetini bilirdik ne de doyasıya dinlenebilirdik.

Boncuklar eğlendiricidir. Kelebekli şeyler yap, bakarsın müşteri çıkarım ;)

Bulmaca zormuş, ortadaki kısa olan 'zor' olabilir mi acaba? Ya da harf satın alsak oluyor mu? :)

Kendine iyi bak, tercihini en çikolatalı olan pastayla değerlendir ;) Bizimle de paylaş :D
Öpüyoruz seni. Bir de hayırlı uğurlu olsun mezuniyetin, tebrikler.

mer dedi ki...

@pink
gönlüme ferahlık verdin. niye düşünüyorum ki hakkaten en çikolatalıyı seçeyim gitsin.bide sevdiklerimle paylaştım mı değme keyfime... :)
aslında okul bitti diye her ne kadar sızlansam da mutluyum.yeni şeyler yapmak hoşuma gidecek.o yeni şeyler ne olmalı orda takılıyorum işte :)
**** zor **** doğrudur...

@şekerpare
işte ortada ki zor... ne zor hayatında bi düşün bakalım... :P

mer dedi ki...

tebrik ediyorum...harikasın...
bunu bildiğin için sana zayıflama merkezimizden bir aylık bedava diet... :)

bende ii uydurmuşum..

birdaha ki sefere şekerparecim senden bekliyorum... hadi bakalım...