21 Temmuz 2005

:pp

13 yorum:

hayalperisi dedi ki...

süper ellerine saglik yapanin seninde ekledigin ve paylastigin icin yüregine saglik..

savassiz günlere..

mer dedi ki...

"Hayvan" aylık paldır kültür dergisinin takvimi... :)

:) hep beraber barışa... :)

psychedelicpink dedi ki...

Çok komikmiş :)))
Süper! katılmamak mümkün mü?!
:)

Adsız dedi ki...

waww resme bak be ..:D

Adsız dedi ki...

alla alla gece gece burda 4 kişi var yoksa ben mi yanlış görüyorum burda olanlar parmak kaldırsın lütfen ..:D

mer dedi ki...

sen ne zannediyosun benim bloğumu.. olacak tabi gece gece gece'de olsa :)

azrail dedi ki...

siz bakmayın bu bogaya ne dediğini bilmiyo bu dana :))))

mer dedi ki...

aman muhalefet olacaksın ya... :P

azrail dedi ki...

wallahi muhalefet olsun diye yazdım ama hakkaten barış diye bişey kalmadıki
o kadar eylem o kadar söylem gördük bu dünyada kim kimle barıştı ki :)))
bu zamanda hangi ülkeler, hangi örgütler savaşı bırakıpta barışa vardı...bırakın onu eski sevgilim bile benle barışmadı o yüzden ben bu danaya katılmıyorum
:))))

azrail dedi ki...

ama ben danayı sevdim beee hoş çizmişlerr :))))

mer dedi ki...

aa ne büyük şeref efendim, bloğumda birşey beğendiniz... hemen adres verin gönderiyim bu beğendiğiniz takvimi evinize. lütfen ısrar ediyorum...
barış için :)

azrail dedi ki...

adresi hemen veriyorum...
Barış SAVAŞCI adına

2.tümen komutanlığı
5 nolu esirler kampı
işkence cadırı
IRAQ

:)))))

mer dedi ki...

:)))) komik şey seni...